مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس گفت: حتی اگر در بازی با ملوان شیث رضایی حضور داشت باتوجه به اینکه در بازی مقابل فولاد توانستم نظر کادر فنی را جلب فکر می‌کنم می‌توانستم در ترکیب فیکس قرار بگیرم.

 

*در ابتدا بگو که چطور شد در بازی با فولاد فیکس شدی؟

– با نظر کادر فنی در این بازی از ابتدا در ترکیب قرارگفتم البته 3 اخطاره شدن یکی از بازیکنان هم مزید بر علت شد تا من در این دیدار فیکس شوم.

 

*از بازی خودت راضی بودی؟

– خدا را شکر توانستم نظر مثبت کادر فنی را جلب کنم. البته از اینکه توانستم کاری کنم تا کادر فنی به من اعتماد کند خوشحالم. من در بازیهای قبلی هم می‌توانستم به پرسپولیس کمک کنم اما چون تیم برنده شده نتوانستم بازی کنم.

 

*از اینکه در اکثر بازیها نیمکت‌نشین بودی، روحیه‌ات پایین نیامده بود؟

– همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند و هیچ بازیکنی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد. نیمکت‌نشینی برایم سخت بود اما روحیه‌ام را پایین نیاورد.

 

*با توجه به اینکه شیث به بازی با ملوان نمی‌رسد فکر می‌کنی بتوانی در ترکیب قرار بگیری؟

– حتی اگر شیث هم در این بازی بود با توجه به بازی خوبی که در دیدار مقابل فولاد انجام دادم و در این بازی دوباره به میدان می‌رفتم.

 

*از روند موفقیت‌های پرسپولیس با علی دایی بگو؟

– با توجه به نتایجی که گرفتیم و عدم شکست در 7 بازی گذشته تیم روی غلتک برد افتاده و انگیزه بازیکنان در همه بازیها برای پیروزی دوچندان شده است. با توجه به مدیریت قوی دایی روح پیروزی به تیم دمیده شده و ما اصلا شکست و مساوی را نمی‌پذیریم.

 

*بازی با ملوان را چطور می‌بینی؟

– صددرصد هرچند این بازی در زمین انزلی برگزار خواهد شد و بازی سختی پیش رو داریم  اما با توجه به نتایج درخشان هفته‌های گذشته برای 3 امتیاز به انزلی می‌رویم.

 

*چند درصد فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ شود؟

– هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ما باید فقط برای قهرمانی در لیگ بجنگیم و هیچ وقت از رسیدن به این هدف دلسرد نشویم خدا را چه دیدید شاید قهرمان شویم.

 

*چطور شد که توانستید فاصله امتیازی که با سپاهان داشتید را کاهش بدهید؟

– همه به سرمربی تیم برمی‌گردد. علی دایی این انگیزه را به بازیکنان داد که در همه بازیهای فقط به پیروزی فکر کنند. وی با رقابتی که میان بازیکنان برقرار کرد باعث پیشرفت تیم شد و علت نتایج درخشان ما در 7 بازی گذشته فقط همین مورد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)