مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی نباید از علی کریمی ناراحت شود چون در این مجادله این علی کریمی است که درست می‌گوید! وقتی که مصاحبه می‌کند: حضور من در پرسپولیس دایی، نه به سود من است و نه به سود دایی!

 

کریمی درست می‌گوید؛ کریمی به لحاظ فنی افت بسیار فاحشی داشته و طی بازیهای اخیر به هیچ وجه آن بازیکن مؤثر و تأثیرگذار نبوده است! نگاه نکنید که به تیم ملی دعوت شده، دعوت شدن علی کریمی به تیم ملی دلایل بسیار دیگری به غیر از دلایل فنی بوده است البته که کریمی بازیکن بسیار بزرگی است که شاید حتی همین کریمی نصفه و نیمه‌اش در میان قحط‌الرجالی که قطبی در تیم ملی به راه انداخته تأثیرگذار شود اما برای دایی و تیمش که امروز کمترین وابستگی به ستاره‌ها را دارد و کار گروهی انجام می‌دهند وجود ستاره‌ای سرکش چون کریمی قطعا به سود پرسپولیس نخواهد بود.

دایی از همین امروز در حال یادگیری است و اتفاقا وقتی به لیست مخفی دایی نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که او در حال جمع‌آوری اسمهای بزرگ نیست بلکه او بازیکنانی می‌خواهد که در کارهای گروهی مؤثر باشند و دوندگی بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند!

 

کریمی نه امروز که از یک دهه قبل با دایی اختلاف داشته و تجربه نشان داده که 2 پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند و فقط کافی است یکی، 2 بازی به هر دلیلی دایی، کریمی را تعویض کند در آن صورت است که قصه‌های جدیدی برای پرسپولیس که حاشیه‌ها را جمع کرده شروع می‌شود.

دایی نشان داده که با هیچکس تعارف ندارد او حتی کریم باقری را هم تعویض می‌کند اما کریم باقری حرفه‌ای‌تر از علی کریمی است و نه تنها روی نیمکت حاشیه ایجاد نمی‌کند بلکه به دایی کمک هم می‌کند! کریمی امروز منطقی‌تر از همیشه‌اش حرف می‌زند. او می‌داند که اخلاقیاتش با اخلاق دایی جور درنمی‌آید. او خود یک لیدر است، یک فرمانده است در حالی که دایی فرماندهی‌اش را به کسی تفویض نمی‌کند و اگر هم چنین کند (تفویض به باقری به عنوان فرمانده مستطیل سبز) فرمانده منتخب دایی باید شرایط بسیار ویژه‌ای داشته باشد.

کریمی و دایی قطعا به نیم‌فصل نرسیده هم تیم را به حاشیه برده‌اند و هم نامه جدایی برای هم نوشته‌اند. در چنین شرایطی هم کریمی ضرر می‌کند و هم دایی و هم پرسپولیس!

دایی قطعا دعوتنامه‌ای برای کریمی با چنین شرایطی نخواهد فرستاد چون هم به لحاظ فنی و هم از نظر روانی پرسپولیس متضرر می‌شود که اگر قرار بود متضرر نشود در همان پارسال که کریمی، رضایی و دیگر ستاره‌ها در این تیم جمع شده بودند این تیم نتیجه می‌گرفت.

به هر حال دنیا، دنیای جوانی است و کار گروهی! دایی هم این نکته را می‌داند و اگر امروز 7 پیروزی پی در پی (قبل از بازی پرسپولیس و ملوان) به دست آ‌ورده هم با تکیه به همین نکته بوده که موفق شده در چنین شرایطی کریمی با کسی چون او به کار پرسپولیس نخواهد آمد.

منبع: ایپنا

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)