مرجع خبری پرسپولیس : تساوى مقابل ملوان به معناى كمرنگ شدن روياى پرسپوليسى ها براى دستيابى به قهرمانى بود، هر چند آنها در انتظار اتفاق خارق العاده در مصاف سپاهان – شاهين در اصفهان هستند تا اميدهاى خود را باز يابند.

 

دور شدن از شانس قهرمانى مى تواند انتقادهايى را به همراه داشته باشد اما شايد چنين برخوردى منطقى نباشد. آنچه باعث توقع قهرمانى شد، عملكرد قابل توجه پرسپوليس بود كه كسى انتظارش را نداشت. يك تساوى بعد از ۷ پيروزى پياپى اتفاق كاملاً قابل پيش بينى است. مشكل اين است كه سرخپوشان خود را خيلى دير پيدا كردند و اين باعث شده است تا يك تساوى هم در حكم شكستى سنگين تلقى شود. در واقع ايجاد توقع قهرمانى، خود يك پيروزى در ميان ناكامى هاى اين فصل سرخپوشان بود. حبيب كاشانى كه بعد از شكست سنگين تيمش مقابل شاهين بوشهر اعلام كرد، انتخاب دايى آگاهانه و با برنامه بوده است، حرفش را ثابت كرد تا پرسپوليس بار ديگر چهره يك تيم مدعى را به خود بگيرد كه البته كمى بلند پروازانه انديشيد و شايد هم بخت دوباره به آنها رو كند، آن هم در شرايطى كه امير قلعه نويى وعده مى دهد كه سپاهان در دوران افت خود قرار گرفته است. در اين ميان على دايى بايد نگران يك نكته باشد، اينكه حريفان راه متوقف كردن تيمش را پيدا كرده باشند. از نظر فنى پرسپوليس در انزلى به جاى حريف در مقابل خود تسليم شد. شيوه اتخاذ شده براى فتح دروازه ملوان كاملاً غلط بود. پرسپوليس هيچ گاه به حمله غير مستقيم فكر نكرد. ۲ خطر بسيار جدى كه يكى به گل تبديل شد؛ حاصل ضرباتى بود كه به توپ هاى برگشتى زده شد.

 

 با اين وجود سرخپوشان هيچگاه به اين نكته فكر نكردند كه به جاى حركت به سمت قطر دروازه، حركت به سمت كنار دروازه و سپس پاسى رو به عقب، بخت خود براى رسيدن به گل را افزايش دهد. على دايى كار را پيچيده كرد اما با اين وجود نمى توان ديگر موقعيت ها را ناديده بگيريم. دايى حالا بايد به فكر حفظ روحيه برترى خواهى باشد كه در تيمش به وجود آمد و بخشى از مشكلات فنى را رفع و رجوع مى كرد. روحيه اى كه پرسپوليس براى بالاتر رفتن در جدول ليگ به آن نياز است و براى فتح جام حذفى بايد كمال استفاده را از آن ببرد.در اين مسير قطعاً حضور حبيب كاشانى براى سرخپوشان غنيمتى خواهد بود. كسى كه مى داند همين هفته در اردوى پيش از بازى چطور مردانش را ضبط و ربط كند.پرسپوليسى ها بعد از ۷ پيروزى پياپى نمى خواهند و نمى توانند هواداران خود را غمگين به استقبال سال نو بفرستند و همين براى آنها انگيزه اى قوى خواهد بود؛ انگيزه اى براى اثبات اينكه بهار پرسپوليس از راه رسيده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)