مرجع خبری پرسپولیس : رسانه های کشور ترکیه از تردید فاتح تریم سرمربی سابق تیم ملی این کشور برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران و جانشینی افشین قطبی خبر داده اند.

 

 به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس، روزنامه آكشام چاپ تركيه نوشت: فاتح تريم، سرمربي سابق تركيه نسبت به پيشنهاد ايراني ها ترديد دارد. اين روزنامه نوشت: مسئولان ايراني مذاكراتي را با فاتح تريم داشته‌اند، در حالي كه آنها قبل از پيشنهاد به اين مربي مذاكراتي را با مصطفي دنيزلي انجام دادند كه سرمربي سابق پرسپوليس به اين پيشنهاد جواب منفي داد و اعلام كرد تا پايان قراردادش در تيم بشيكتاش فعاليت خواهد كرد.

دنيزلي پس از اين پاسخ منفي، فاتح تريم را به مسئولان ايران معرفي كرد تا مذاكراتي را با وي انجام دهند. تريم پيشنهاد ايرانيان را تأييد كرده، هر چند كه از اين پيشنهاد بسيار شگفت‌زده شده و براي پاسخ به اين موضوع ترديد دارد.

افشين قطبي، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران تحت فشار زيادي از سوي رسانه‌ها قرار دارد و همين امر باعث شده مسئولان فدراسيون مذاكراتي را با سرمربي تركيه‌اي آغاز كنند، هر چند كه رؤساي فدراسيون فوتبال ايران از اين مذاكره ابراز بي‌اطلاعي و قوياً آن را تكذيب مي‌كنند.

همچنين روزنامه مليت با انتخاب تيتر ” پيشنهاد ايراني براي فاتح تريم ” نوشته است: ابتدا بحث حضور دنيزلي به عنوان سرمربي تيم ملي ايران و جانشين افشين قطبي مطرح شد اما به دنبال پيگيري‌هاي به عمل آمده مشخص شد فدراسيون فوتبال ايران به جذب فتح فاتح تريم است.
اين روزنامه در ادامه نوشته است: ظاهراً در ايران فشارها روي قطبي افزايش يافته و در صورت استعفاي وي فدراسيون فوتبال اين كشور تلاش خود را بر جذب مربي خارجي انجام خواهد داد.

سايت هبر نيز از تريم به عنوان معلم فوتبال تركيه ياد كرده و نوشته است: مسئولان فدراسيون فوتبال ايران با اين مربي مذاكراتي را انجام داده‌اند.
همچنين روزنامه مليت نيز به مذاكره سران فدراسيون فوتبال ايران با فاتح تريم اشاره كرده است.

همه اين اتفاقات در حالي رخ مي‌دهد كه علي كفاشيان روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بيان اينكه “فاتح تريم را نمي‌شناسم ” هر گونه مذاكره با اين مربي و ساير مربيان براي جانشيني قطبي را رد كرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)