مرجع خبری پرسپولیس : سرخ های پایتخت پس از اردوي پر نشاط دبي، جمعه شب و در سيزدهمين روز از فروردين ماه سال 89 دور هم جمع شدند تا با حضور در برنامه هاي خودماني و مختصر، به استقبال باري با تيم فوتبال سايپا كرج بروند.

 

پخش كليپي طنز

مجري برنامه پس از قرائت قرآن، پرسپوليسي ها را به تماشاي كليپي دعوت كرد كه بخش هايي از آن پيش از اين نيز پخش شده بود. شروع كليپ با معرفي دست اندر كاران پرسپوليس فصل 89-88 بود كه با شيوه اي طنز به نمايش درآمده بود. در ادامه نيز موفقيت ها و بردهاي پرسپوليس در هفته هاي پاياني سال 88 به شكل زيبا و جذابي مرور شده بود.

 

متولدين ماه فروردين

 

علي دايي، حسين عبدي، محمد علي يحيوي و شيث رضايي متولد اولين روز از ماه فروردين هستند. همين مساله بهانه اي شد تا پرسپوليسي ها امشب بخشي از برنامه خود را به جشن تولد مشترك براي اين چهار تن اختصاص دهند.

 

براي اين منظور كيك تولدي به شكل زمين فوتبال تهيه شده بود و پرسپوليسي ها پس از اينكه بخشي از آن را به سر و صورت يكديگر ماليدند! كمي از آن را نيز خوردند.

 

شيث هم آمد

شيث رضايي كه به دليل محروميت امكان حضور در بازي با سايپا را نداشت و در عين حال به خاطر جراحي از ناحيه بيني از تمرينات دور است، با لباس شخصي و با صورتي بانداژ شده در مراسم امشب حضور يافت تا سالروز تولد خود را در جمع بازيكنان سپري كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)