مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد غيبت بازيكن عراقي اين تيم در اردوي امارات، باشگاه را مقصر دانست.

حبيب كاشاني پيش از آغاز مسابقه با سايپا در مورد وضعيت هوار ملا محمد گفت: در غيبت هوار در اردوي امارات اين مرتبه باشگاه پرسپوليس مقصر بود و بازيكن تقصيري نداشت، زيرا او 4 ماه پيش گذرنامه‌اش را عوض كرده بود و ما بايد براي گذرنامه جديدش ويزاي امارات مي‌گرفتيم.
وي ادامه داد: اين موضوع را كميته انضباطي باشگاه به طور شفاهي به من اعلام كرده است و گزارش مكتوب كميته انضباطي را به علي دايي ارائه و با او در اين زمينه صحبت خواهيم كرد تا هوار هر چه سريعتر به تمرينات تيم بازگردد. اگر در اين اتفاق هوار مقصر بود با او برخورد مي‌كرديم. اين مسئله جدا از پرونده سابق اين بازيكن است.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مورد وضعيت احمدرضا عابدزاده، اظهار داشت: كميته انضباطي در اين مورد نامه‌اي به باشگاه داده و ما هم در نامه‌اي به عابدزاده اعلام كرده‌ايم حاضريم از خدمات او استفاده كنيم.

 

هم به حكم كميته انضباطي هم به خاطر باشگاه و طرفدارانش، اما هر قراردادي دو طرف دارد، يك طرف باشگاه است و طرف ديگر عابدزاده. اگر او تمايل به همكاري با باشگاه ندارد بايد اين مسئله را به ما اعلام كند.
كاشاني در مورد سمت عابدزاده در پرسپوليس عنوان كرد: او به عنوان مربي مي‌تواند با باشگاه همكاري كند؛ اما سرمربي در اين زمينه تصميم گيرنده است.

 

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)