مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اينكه شكست مقابل سايپا را بهانه كرده و آن را به اردوي امارات ربط دادن، كار درستي نيست و بايد منصف بود.

 

عادل كلاه كج درباره وضعيت مصدوميتش اظهار داشت: شنبه بايد MRI بگيرم. پس از آن ميزان و علت مصدوميت مشخص خواهد شد. نمي‌دانم مشكل كجاست كه نمي‌توانم تسلط كاملي روي توپ داشته باشم. در جريان بازي هم از ناحيه دنده و ريه احساس درد مي‌كنم.

وي درباره ديدار مقابل تراكتورسازي عنوان كرد: تنها براي پيروزي به ميدان مي‌رويم و كسب 3 امتياز از هر چيزي مهم‌تر است. فينال مسابقات ما در ليگ، بازي با تراكتورسازي است و نمي‌خواهيم آن را از دست دهيم.

 

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس درباره صحبت‌هاي به وجود آمده درباره اردوي امارات، گفت: از زماني كه به پرسپوليس آمدم، اين بهترين اردوي خارجي بود كه در آن حضور داشتم و از هر نظر به نفع ما بود. تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم. شكست مقابل سايپا ربطي به اردوي امارات نداشت.

كلاه كج ادامه داد: هيچ كس به بازي خوب ما در آن ديدار توجه نمي‌كند و اينكه شانس‌هاي زيادي را از دست داديم و با بدشانسي توپ‌هايمان تبديل به گل نشد.

 اينكه برخي شكست مقابل سايپا را بهانه مي‌كنند و مي‌خواهند آن را به اردوي امارات ربط دهند، كار درستي نيست و بايد منصف باشند و تمام زواياي اين اردو را در نظر بگيرند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)