ادعای وبلاگ مشوقین پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : یکی از لیدرهای پرسپولیس در وبلاگ شخصی خود نوشت: هدایتی برای تشویق تیمش نونهالان را با ساندیس و کیک به شهرک اکباتان می برد.

 

در جدیدترین پست این وبلاگ آمده است: «برنامه نود را همه دیدیم و گزارش جالب خبرنگار این برنامه از تماشاگران بازی استیل‌آذین در مقابل سپاهان و همه دیدند که از مدارس اطراف تهران این نونهالان را با اتوبوس به شهرک اکباتان آورده بودند و آقا پولداره هم بهتره بره پولهاشو بده به همون لیدرهای اخراجی پرسپولیس که براش تبلیغات میکنند و یا اینکه شکلات و کیک وساندیس بخره بده به هوادارای نونهالی که از مدارس و شهرک های حاشیه تهران آنها را برای دیدن بازیهای تیمش می آورند.

 

 البته یک وجه تشابه بین این هواداران و این باشگاه تازه تاسیس تهرانی بود و ان هم این بود که سن طرفداراش با سن باشگاه به هم نزدیک بود.»

این وبلاگ همچنین ادعا کرده است از سوی باشگاه رقیب با بازیکنان و لیدرهای پرسپولیس تماس گرفته شده تا آنها را اغوا کنند. این وبلاگ که نویسنده اش از نزدیک ترین افراد به سرپرست موقت پرسپولیس است در بخشی دیگر از این پستاز یکی از لیدرهای اخراجی پرسپولیس که حالا لیدر استیل آذین شده نقل می کند:« ما که در تبریز 100 زندانی آزاد کردیم می توانیم لیدرهای پرسپولیس را بخریم.»

بازی حساس پرسپولیس و استیل آذین اوایل اردیبهشت برگزار می شود . این بازی غیر از تقابل هدایتی و کاشانی صحنه جذاب تقابل دایی با کریمی و مهدوی کیا را هم دارد .

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)