مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان تربيت‌بدني در واكنش به شايعات مربوط به ناراحتي پروين گفت: هنوز نامي را براي حضور در هيات مديره پرسپوليس اعلام نكرده‌ايم و دليلي براي ناراحتي پروين وجود ندارد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس، علي سعيدلو درباره عملكرد نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: صعود استقلال و ذوب آهن به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا را تبريك مي‌گويم و اميدوارم دو نماينده پرافتخار ديگر كشورمان يعني سپاهان و مس نيز در آينده موفق باشند.

 

 اين موفقيت را به تمام هواداران استقلال و ذوب آهن و فوتبال دوستان ايراني تبريك مي‌گويم. وي تاكيد كرد: اميدوارم با كمك خداي بزرگ،‌ بازيكنان و ‌كادر فني يكي از نماينده‌هاي ايران در فينال ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشد.

 

رئيس سازمان تربيت‌بدني در خصوص شرايط پرسپوليس گفت:

 از عملكرد حبيب كاشاني راضي‌ام. كاشاني آرامش را به پرسپوليس آورده و مي‌بينيم كه اين تيم از حواشي‌ قبلي خود خارج شده و به دنبال به دست آوردن دل هواداران با تعصب خود است. اميدوارم اين تيم نيز در آينده موفق باشد.

سعيدلو در جواب اين سئوال كه آيا از عملكرد كلي كاشاني راضي هستيد يا خير تصريح كرد: من چه بگويم. مردم قضاوت كنند. برد و باخت در فوتبال است اما كاشاني واقعا توانسته خلاقيت‌هاي خود را در عرصه مديريت نشان دهد. اميدوارم او همچنان بتواند در پرسپوليس فردي قوي براي رضايت هواداران باشد.

وي در جواب اين سئوال كه آيا در جريان درگيري‌هاي لفظي كاشاني و هدايتي هستيد گفت: در جريان اين موضوع نيستم ولي مي‌بينيد كاشاني براي آرامش پرسپوليس كمتر مصاحبه مي‌كند. اين نشان مي‌دهد دل او براي پرسپوليس مي‌سوزد و من اين كار او را تائيد مي‌كنم.

سعيدلو درباره اعلام اسامي هيات مديره پرسپوليس به خبرنگار فارس گفت: تا به امروز با كاشاني روي دو تا سه نفر به جمع‌بندي‌هايي رسيده‌ايم اما هيچ نامي را اعلام نكرده‌ايم چون منتظر هستيم به جمع‌بندي كامل برسيم تا افرادي بيايند كه عصاي دست پرسپوليس باشند. قرار است كاشاني اين افراد را انتخاب و به من معرفي كند. سرپرست باشگاه پرسپوليس به دقت در حال انتخاب افرادي است كه بتوانند پايه‌هاي محكمي براي پرسپوليس باشند.

وي درباره دلخوري علي پروين عنوان كرد: حرف‌هاي پروين را نشنيده‌ام. او يك پرسپوليسي تمام عيار است و به خاطر همين در اين باره صحبتي نمي‌كنم. هنوز نام فردي را اعلام نكرده‌ايم كه كسي بخواهد ناراحت شود. اميدوارم هر اتفاقي كه مي‌افتد به نفع هواداران پرسپوليس باشد.

رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس در باره دوشغله بودن كاشاني خاطرنشان كرد: براي يك بار ديگر اين موضوع را شفاف توضيح مي‌دهم. به دليل اينكه كاشاني يك كارمند خوب آموزش و پرورش است و در شوراي شهر حضور دارد حضورش در هيات مديره پرسپوليس از لحاظ حقوقي دو شغله محسوب نمي‌شود. كاشاني از لحاظ حقوقي دبير آموزش و پرورش است و حضورش در هيات مديره پرسپوليس به هيچ عنوان مشكلي ايجاد نمي‌كند. حالا مي‌خواهيد برويد از هر جايي كه دوست داريد بپرسيد. براي من نيت او مهم است كه با تلاش زياد به دنبال آرامش پرسپوليس است.

وي درباره تاريخ دقيق انتخاب اعضاي هيات مديره پرسپوليس اظهار داشت: تاريخ اين موضوع مشخص نيست. بايد با كاشاني به جمع‌بندي برسيم. شايد انتهاي ليگ برتر و جام حذفي اين اتفاق بيفتد و شايد فصل آينده اين اتفاق رخ دهد. ما به دنبال اين هستيم هيات مديره‌اي انتخاب كنيم كه به فكر خدمت به مردم باشد و دغدغه‌هاي باشگاه را هر روز كمتر كند.

سعيدلو درباره اينكه پس از انتخاب اعضاي هيات مديره پرسپوليس كاشاني به عنوان مديرعامل انتخاب مي‌شود گفت: فعلا چيزي مشخص نيست. وقتي جلسه اعضاي هيات مديره پرسپوليس تشكيل شد طرفين با يكديگر به جمع‌بندي‌هاي لازم مي‌رسند و اگر كاشاني كانديدا شد چرا نبايد مديرعامل شود؟ مگر كم زحمت كشيده است؟ اين موضوع بستگي به مجمع باشگاه پرسپوليس و هيات مديره دارد.

رئيس سازمان تربيت‌بدني درباره ادامه بازي‌هاي ليگ برتر و جام حذفي گفت: درباره داوري و شرايط جوي ورزشگاه‌ها با فدراسيون فوتبال صحبت‌هايي كرده‌ايم و به آنها اعلام كرديم بايد بستري آماده شود تا مردم از فوتبال باشگاهي لذت ببرند. داوران دقت كنند و ناظران اشراف بيشتري در اتفاقات داشته باشند تا در پايان مردم از ديدن بازي‌ها لذت ببرند و به خير و خوشي همه چيز تمام شود. اين هدف اصلي ما است.

سعيدلو درباره ديدار مروز تراكتورسازي و پرسپوليس خاطرنشان كرد: اميدوارم اين بازي كه با حضور 100 هزار هوادار با غيرت،‌باتعصب و خونگرم تبريزي برگزار مي‌شود يك بازي زيبا،‌ جذاب و پرتحرك باشد تا مردم از آن لذت ببرند. هواداران پرسپوليس، استقلال، تراكتورسازي، سپاهان و ساير تيم‌هاي ليگ ايران از سرمايه‌هاي فوتبال ما هستند و اگر بازي‌ها هر روز جذاب‌تر شود آن وقت مي‌توانيم ببينيم ورزشگاه‌ها خالي نيست مخصوصا در اين شرايط كه تيم ملي نيز نياز به حمايت دارد تا به اميد خدا و تلاش همه دست‌اندركاران در آسيا بتواند دل مردم ايران را شاد كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)