مرجع خبری پرسپولیس : اتفاقات بد پشت سر هم براي اشپيتيم آرفي رخ مي‌دهد تا فصل تلخ او همچنان تلخ ادامه پيدا كند. عصر چهارشنبه آرفي به شدت مصدوم شد تا دو نفر زير بغلش را بگيرند و از زمين خارجش كنند.

 

 گفته مي‌شد ميثاق معمارزاده با تكل روي پاي اشپيتيم رفته اما وقتي ديروز با او تماس گرفتيم، گفت: «نه، اصلا هيچ كس روي پاي من نرفت. من خودم مصدوم شدم. مي‌خواستم توپ را بگيرم، رفتم دنبال توپ اما پايم را زياد كشيدم و مصدوم شدم.» آرفي مي‌گويد: «كشاله‌ام كشيده شده و الان خيلي درد دارم و خودم فكر مي‌كنم كشاله‌ام پاره شده باشد. ديروز (پنج‌شنبه) MRI گرفتم و بايد روز شنبه (امروز) نتيجه‌اش را به پزشكان تيم نشان بدهم تا ببينم چه مي‌شود.»

 

 انگار بدشانسي‌هاي اشپيتيم تمامي ندارد. او در آخرين روزهاي سال 88 به خاطر شكستگي انگشت پايش از تمرين‌ها دور بود اما از اردوي دبي استارت زد و براي مسابقه با تراكتور كاملا آماده بود:

 

 

 «در هفته‌اي كه گذشت خيلي خوب تمرين كردم و خودم فكر مي‌كردم در بازي با تراكتورسازي حداقل جزو 18 نفر باشم اما اين اتفاق افتاد و مجبورم از تلويزيون بازي را ببينم.» اشپيتيم با صدايي گرفته مي‌گويد: «فوتبال همين است. يك سال خوب داري و يك سال بد. البته مصدوميت زانو شش ماه طول مي‌كشد و مصدوميت‌هاي بدتر از كشاله هم هست. اگر زانويم طوري مي‌شد بايد يك نيم‌فصل بيرون مي‌رفتم اما الان حداقل آسيب‌ديدگي كمتري دارم و شايد حداكثر يك ماه نتوانم بازي كنم.» حتي اگر كشاله اشپيتيم پاره نشده و كشيده شده باشد احتمالا وي تا دو هفته قادر به شركت در تمرين‌هاي گروهي نيست و ديدار با صبا و استيل‌آذين را از دست خواهد داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)