مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در سپاهان نیمکت‌نشین می‌شدم یک لحظه طاقت نمی‌آوردم اما اینجا پرسپولیس است.

 

*با نیمکت‌نشینی چطور کنار آمدی؟

– خیلی سخت بود اگر این شرایط در سپاهان برایم پیش می‌آمد یک دقیقه هم طاقت نمی‌آوردم اما شرایط در پرسپولیس فرق می‌کند؛ من این تیم را با همه وجودم دوست دارم. پرسپولیس مربی باشخصیتی مانند دایی دارد. فکر کنم هر بازیکنی افتخار می‌کند که شاگرد علی دایی باشد. بنده هم از این قاعده مستثنی بودم و به خاطر حضور دایی و کاشانی نه به نیمکت‌نشینی اعتراض نکردم.

 

*فکر می‌کنی بتوانی از این به بعد جایگاهت را در پرسپولیس تثبیت کنی؟

– در  این خصوص نظر دایی بیش از هر شخص دیگری مهم است. اگر ایشان بخواهد بازی می‌کنم هم از لحاظ بدنی و هم روحی و روانی در شرایط مطلوبی به سر می‌برم.

 به پرسپولیس آمدم که به تیم ملی برسم. امیدوارم در 6، 7 بازی باقیمانده بتوانم بازی کنم اما در هر صورت به نظر دایی احترام می‌گذارم.

 

*بعد از مدتها غیبت مقابل تراکتورسازی فیکس بازی کردی، آیا حسرت 2 امتیاز از دست رفته مقابل این دیدار را می‌خورید؟

– چرا نباید حسرت بخوریم؟ اما در این بازی با دیدن جو ورزشگاه تبریز تمرکز لازم را از دست دادیم. جو سنگینی در ورزشگاه یادگار امام حکمفرما بود. هواداران تراکتور خیلی خوب تیمشان را تشویق می‌کردند و من تا به حال چنین چیزی را نیده بودم.

 

*و صحنه‌ای که منجر به گل تراکتورسازی شد، دچار اشتباه شدی!

– در آن صحنه وقتی اولروم با حقیقی تک‌به‌تک شد یک لحظه دیدم کمک داور پرچم زد و توپ جلوی پای من افتاد اما زمان رسیدن توپ به پای من داور سوت نزد و من دیدم فوروارد تراکتور به سمتم می‌آید که متأسفانه توپ تبدیل به گل شد.

 

*در مصاحبه‌هایت گفته بودی توپ مانند بادکنک به پایم چسبیده و…؟

– زمین ورزشگاه یادگار امام بسیار افتضاح بود. توپ‌هایشان بدتر از زمین بود. در صحنه گل همه ما به خاطر بالا بردن پرچم کمک داور با تفکر آفساید ایستادیم و حرکت نکردیم و کمک داور گفت که به خاطر هند حقیقی پرچم زدم و باید او اخراجم می‌شد. بحث گشتن دنبال مقصر نبود بلکه کمک داور پرچم زد و همه ما گمراه شدیم.

 

*با همه این تفاصیل انگیزه‌ات را برای بازیهای بعدی از دست ندادی؟

– اتفاقا برای بازیهای آینده کوهی از انگیزه هستم. حتی در صحبت‌هایی که با کاشانی داشتم به وی گفتم که انگیزه دارم و قصد دارم طی صحبتی که می‌خواهم در چند روز آینده با علی دایی داشته باشم به وی هم بگویم که از لحاظ و انگیزه و روحیه در شرایط بسیار مطلوبی بسر می‌برم. چرا باید انگیزه نداشته باشم من بازی خوبی را مقابل تراکتورسازی انجام دادم و می‌خواهم که دایی هم به من اعتماد داشته باشد.

 

*در مورد قرارداد فصل بعدت صحبت کن. آیا با این شرایطی که در پرسپولیس برایت به وجود آمد باعث نمی‌شد که در ماندنت در این تیم تجدیدنظر کنی؟

– قراردادم با پرسپولیس 2 ساله است. اینجا آمدم که بمانم شاید بازیکنانی که در تیمهای اسبق خودشان خیلی بازی می‌کردند در پرسپولیس شرایطشان مانند من شده دوست دارم در پرسپولیس بمانم و بازی کنم. مطمئن باشید جواب اعتماد کادرفنی را به خوبی خواهم داد.

 

*و در پایان در خصوص بازی با صبا بگو؟

– بدون شک این بازی را باید ببریم. فقط برای پیروزی وارد میدان مسابقه می‌شویم. ما به هوادارانمان قول دادیم که یک جام می‌گیریم و امیدوارم با قهرمانی در جام‌حذفی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)