مرجع خبری پرسپولیس : این روزها بحث حضور ستاره‌هاي پرسپوليس براي فصل آينده، بحث روز اين تيم است و هر روز اخبار جديدي در اين‌باره به گوش مي‌رسد.

 

 ميثاق معمارزاده گلر شماره يك اين تيم كه در فصل جاري به غير از دو ديدار، نمايش خوبي در ديدارهايي كه به ميدان رفته داشته يكي از بازيكناني است كه قراردادش در پايان فصل تمام مي‌شود و هنوز معلوم نيست سران باشگاه و علي دايي واقعا خواستار تمديد قرارداد وي هستند يا نه.

 

 حدود دو هفته پيش حبيب كاشاني با حضور در تمرين پرسپوليس پيشنهاد تمديد قرارداد را داد. هرچند به كاشاني گفته شده بود ميثاق قصد جدايي از پرسپوليس را دارد اما اين پيشنهاد مطرح شد و معمارزاده هم با جواب مثبت حسن نيت خود را نشان داد تا يك فصل ديگر در خدمت تيم محبوبش باشد اما خيلي زود و براي دومين سال پياپي بحث حضور سيد مهدي رحمتي در پرسپوليس مطرح شد.

 

 گفته مي‌شود رحمتي مذاكراتي با دايي و كاشاني انجام داده و گفته درصورتي سرخپوش مي‌شود كه ميثاق و حقيقي از اين تيم بروند. حالا داستان تمديد قرارداد با معمارزاده به اين موضوع گره خورده، هرچند ميثاق هم گفته اگر رحمتي بيايد او در پرسپوليس نمي‌ماند.

 

 از طرفي معمارزاده حدود 100 ميليون تومان از قرارداد فصل قبل خود را طلبكار است و شايد اين موضوع نيز در بحث تمديد قراردادش تاثيرگذار باشد. در زمان مديريت داريوش مصطفوي در پرسپوليس و زماني كه نام ميثاق از ليست اين تيم خارج شده، مديرعامل وقت دستور داده حق و حقوق گلر قرمزها تمام و كمال به وي پرداخت شود.

 

 حتي جريمه 10 درصدي كنار رفتن از جام حذفي و شكست مقابل الغرافه هم شامل حال ميثاق نمي‌شود و كاشاني مجبور است به وعده خود عمل كرده و بدهي سنگين باشگاه به معمارزاده را پرداخت كند.

 

 حالا و درحالي كه كاشاني بحث مذاكره و حضور رحمتي در پرسپوليس را مطرح نمي‌كند، تكليف ميثاق معمارزاده نيز روشن نيست. اين درحالي است كه استيل‌آذين به گلر شماره يك پرسپوليس پيشنهادي سنگين‌تر از فصل قبل داده و حتي استقلال نيز خواستار به خدمت‌گيري اوست. بايد ديد بعد از جلسه دايي- كاشاني چه تصميمي در مورد گلر شماره يك قرمزها كه پيش‌بيني مي‌شد در تبريز به ميدان برود، گرفته خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)