مرجع خبری پرسپولیس از دو سه هفته پيش يا شايد هم بيشتر، شايعه حضور هوار ملامحمد در سپاهان مطرح بوده و اين موضوع با مطرح شدن اينكه «هوار به همبازيانش گفته با 600 هزار دلار به سپاهان مي‌رود» دوباره مطرح شده است.

 

 در اين خصوص رابط هوار با باشگاه پرسپوليس و مدير برنامه‌هاي او در ايران مي‌گويد: «خدا وكيلي اينطور نيست و هوار درباره قرارداد جديدش هيچ بحثي مطرح نكرده. فعلاً هوار تمركزش را براي اين سه چهار بازي باقيمانده پرسپوليس گذاشته و تا حالا صحبتي درباره اينكه فصل بعد كجا مي‌رود، نكرده است.»

 

 اما حضور هوار در ورزشگاه راه‌آهن در زمان بازي استيل‌آذين – سپاهان اين شايعات را قوت بخشيده است كه مدير برنامه‌هاي هوار در اين باره مي‌گويد: «من گفتم مي‌خواهم بروم عماد را ببينم، هوار هم گفت من هم مي‌آيم. اينطور هم نيست كه عماد روي تصميم هوار تأثيرگذار باشد. هر دو نفر حرفه‌اي هستند و درباره اين مسائل مي‌دانند چطور برخورد كنند.»

 وي ضمن اشاره به اينكه هوار از چند تيم يوناني، قبرسي و عربي پيشنهاد دارد، مي‌گويد: «هوار به من گفته اگر بخواهد در ايران بماند فقط براي پرسپوليس بازي مي‌كند. او با جو ايران آشنا است و شك نكنيد اولويتش تمديد قرارداد با پرسپوليس است.»

 

 وي درباره كسر جريمه هوار از قراردادش مي‌گويد: «فعلاً كه صحبتي نشده. تا الان هوار پول خوبي گرفته و فكر مي‌كنم تقريباً به اندازه جريمه‌اش از مبلغ قراردادش پرداخت نشده. اين هم دست آقاي كاشاني است كه پرداخت شود يا نه چرا كه كميته انضباطي باشگاه هوار را جريمه كرده كه حدود 120 ميليون تومان مي‌شود.»

 

 مدير برنامه هوار از قول هوار درباره جو تبريز مي‌گويد: «هوار گفت واقعاً وحشتناك بود اما اين همه جمعيت را براي فوتبال ايران بايد به فال نيك گرفت.» گفته مي‌شود هوار دوست دارد در مركز مثلث 3 نفره خط هافبك بازي كند. موضوعي كه او هم آن را تأييد مي‌كند: «پست مورد علاقه هوار بازي پشت سر مهاجمان است اما مي‌گويد هر وقت از چپ به راست مي‌رود يا برعكس به علي دايي اين موضوع را انتقال مي‌دهد.» اخيراً و با حضور پدر، برادران و پسرعموي هوار در تهران، وي منزلش را از حوالي باشگاه به سعادت‌آباد انتقال داده و منزل بزرگ‌تري اجاره كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)