مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس و صبا يك بار ديگر و اين بار در چارچوب جام حذفي به مصاف هم مي‌روند. همين كه برنده بازي فيناليست مي‌شود، اهميت اين بازي را نشان مي‌دهد.

 

 محسن خليلي كه كم كم به روزهاي خوبش نزديك شده از تقابل با اين تيم خاطره خوبي دارد.

 

*شرايط پرسپوليس را قبل از بازي با صبا چطور ارزيابي مي‌كني؟
ما بعد از بازي سختي كه در تبريز داشتيم و متاسفانه به نتيجه مساوي هم رسيديم، تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم و بازي‌هاي گذشته را هم فراموش كرديم تا تمركزمان براي اين بازي حساس از بين نرود. اميدوارم خاطره دو سال پيش كه يك-4 صبا را شكست داديم تكرار شود.

 

*همان بازي كه دو گل زدي و تيركماني كه به نشانه شادي …
يادش به خير، ان‌شاءالله تكرار شود. البته من براي شادي گلم برنامه ندارم و آن‌موقع شادي‌ام في‌البداهه بود.

*اما صبا هم تيم ابتداي فصل نيست.
صددرصد، صبا با آقاي كربكندي كاملا متحول شده و نتايج خوبي كه اخيرا به دست آوردند به دليل حضور ايشان است اما شرايط پرسپوليس آن هم در آزادي با تيم‌هاي ديگر فرق مي‌كند.

 
*حتما اين را هم شنيدي كه تيم‌هاي كربكندي معمولا مقابل سرخابي‌ها خوب نتيجه مي‌گيرند و به قول معروف گربه سياه اين دو تيم هستند.

اين دفعه قضيه متفاوت است چون پرسپوليس، پرسپوليس قديم نيست و انگيزه بازيكنان ما بسيار زياد است، ضمن اينكه قول قهرماني را هم به هواداران خود داده‌ايم.

*كسب سهميه آسيايي از طريق جام حذفي راحت‌تر از ليگ است، به همين دليل بازي با صبا اهميت زيادي پيدا مي‌كند.
اين بازي يك فينال زودرس است چون آينده جام حذفي و به نوعي آينده فصل بعد تيم را رقم مي‌زند، بالطبع اگر به آسيا راه پيدا كنيم شرايط بهتر شده و بازيكنان بهتري هم جذب تيم خواهند شد.

*يعني خيلي به بازي‌هاي باقيمانده ليگ اهميت نمي‌دهد؟
اصلا اينطور نيست. ما نيم‌نگاهي به ليگ برتر داريم اما در حال حاضر به صبا فكر مي‌كنيم.

*براي فصل آينده خودت چه تصميمي گرفتي؟
فعلا هيچي اما همان‌طور كه هميشه گفتم به خاطر علاقه ذاتي و تعصبي كه دارم اولين گزينه‌ام پرسپوليس است و اميدوارم براي فصل آينده مرا بخواهند.

*يعني چه؟
يعني گزينه اولم پرسپوليس است و تا زماني كه با اين تيم تمام نكنم با هيچ تيم ديگري مذاكره نخواهم كرد چون روزهاي خوبم با پرسپوليس فراموش‌شدني نيست.

*پس دوست داري بماني؟
شكن نكن، كجا بهتر از پرسپوليس.

*مي‌داني كه هواداران شما، فقط برد مي‌خواهند.
بله، همانطور كه آنها دوست دارند تيم محبوب‌شان برنده بازي شود و صبا را با يك نتيجه پر گل مثل دو سال پيش شكست دهيم و با لب خندان ورزشگاه را ترك كنند، ما هم اميدواريم كه بيش از پيش حمايت كنند و به استاديوم آزادي بيايند.

*الان از بازي‌هاي استقلال هم استقبال خوبي مي‌شود و اين در نتيجه‌گيري آنها خيلي سهيم بوده است.
حتما همينطور است، رقيب ديرينه ما با حمايت هوادارانش چنين جايگاهي را به دست آورده، من هم اميدوارم اين اتفاق براي پرسپوليس در روز جمعه رخ دهد چون مدت‌هاست كه استاديوم را پر نديدم.

*بازي به وقت اضافي و پنالتي كشيده مي‌شود؟
فوتبال قابل پيش‌بيني نيست اما تلاش مي‌كنيم تا اين اتفاق نيفتد و در همان 90 دقيقه شادي را براي هواداران خود به ارمغان بياوريم تا خيلي روي سكوها استرس پيدا نكنند.

*چند چند؟
نمي‌دانم ولي مطمئنم بازي را مي‌بريم.

*و صحبت پاياني.
منتظر هواداران هستم و اميدوارم تمام سكوها و صندلي‌هاي استاديوم در روز جمعه قرمز باشند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)