مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: عابدزاده همچنان محبوب باشگاه پرسپوليس است و هيچ فردي حق ندارد در تمرينات به او بي‌احترامي كند.

 

عباس عليپور در خصوص شعار برخي از هواداران پرسپوليس عليه عابدزاده در تمرين امروز اظهار داشت: سرپرست باشگاه پرسپوليس و هيچ كدام از مسئولان اين اتفاق را تائيد نمي‌كنند و ديگر اجازه نمي‌دهيم در تمرينات پرسپوليس به احمدرضا عابدزاده كه يكي از پيشكسوتان و بزرگان پرسپوليس است بي‌احترامي شود.

وي تاكيد كرد: شان عابدزاده بسيار بالا است. شايد ايشان از پرسپوليس كنار گذاشته شوند ولي بايد حق بدهيم با توجه به تجربه‌اي كه دارد در تيم‌هاي ديگر به مربيگري بپردازد. هيچ كس حق بي‌احترامي به عابدزاده به هر بهانه‌اي را ندارد.


عليپور گفت: به اين موضوع رسيدگي مي‌كنيم و ديگر در تمرينات پرسپوليس شاهد اين اتفاقات نخواهيد بود. نام عابدزاده در باشگاه پرسپوليس جاودانه است و تا زماني كه مسئولان باشگاه پرسپوليس و حبيب كاشاني در اين باشگاه هستند اجازه نمي‌دهيم شان اين اسطوره كشورمان زير سئوال برود.

وي در خصوص پاداش برد برابر صباي قم به بازيكنان و كادر فني گفت: جلسه‌اي در اين زمينه در باشگاه پرسپوليس برگزار مي‌شود و ميزان پاداش را مشخص خواهد كرد. البته قرار است در صورت قهرماني پاداش ويژه‌اي به بازيكنان در صورت صلاحديد حبيب كاشاني پرداخت كنيم كه هنوز مشخص نيست اما امكان دارد زيارت به عتبات عاليات باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)