مرجع خبری پرسپولیس : محمد خوردبين در ارتباط با بازى تيمش مقابل صبا گفت: هر ۲ تيم بازى خوبى رابه نمايش گذاشتند هم بازيكنان ما و هم بچه هاى تيم حريف بسيار خوب مقابل هم ظاهر شدند من به نوبه خود به سرمربى صبا تبريك مى گويم.

 

 وى در ارتباط با روند بازى گفت: بعد از اينكه حريف ۱۰ نفره شد ماموقعيت هاى زيادى داشتيم اما متاسفانه هيچ يك به گل تبديل نشد و بازى به پنالتى كشيد، هر چند كه زيبايى يك فوتبال به پنالتى است.

 

 وى در ارتباط با ضربه پنالتى كه در دقيقه ۹۰ به سود پرسپوليس رقم خورد اظهار داشت كه اگر ضربه بادامكى به گل تبديل مى شد ما در وقت قانونى بازى را مى برديم اما انگار همه چيز دست به دست هم داده بود كه بازى به پنالتى كشيده شود.

 

 سرپرست پرسپوليس در ارتباط با قطع شدن برق و وزش شديد باد و باران گفت: كه تا به حال چنين چيزى سابقه نداشت كه يك بازى فوتبال با اين همه مشكل و سختى برگزار شود.

 

البته ناگفته نماند كه هر ۲ تيم در اين شرايط به بازى ادامه دادند و اينكه بعضى بازيكنان صبا گفتند كه اين عوامل سبب باخت و حذف ما شد اصلاً درست نيست چون ما هم در همين شرايط بوديم و بازى كرديم و اين فقط براى آنها سخت نبود.

 

 بلكه براى ما نيز سخت بود. خوردبين در ادامه در ارتباط با بازى مقابل استيل آذين از سرى رقابت هاى ليگ برتر و فينال جام حذفى افزود: ما براى بازى با استيل آذين هم برنامه داريم و فقط با هدف برد پيش مى رويم كه اميدوارم بتوانيم ۳ امتياز اين ديدار را از آن خود كنيم.

 

 همچنين بايد از سد گسترش فولاد هم بگذريم چون ما به سهميه آسيا نياز داريم. دايى و بازيكنان هم قول قهرمانى داده اند. البته خوبى اين بازى آن است كه به صورت رفت و برگشت برگزار مى شود ما فقط به لطف خدا و تلاش اعضاى تيم اميدواريم كه به اميد خدا موفق شويم.

 

سرپرست تيم سرخپوش در آخر به اين نكته اشاره كرد كه به دليل اينكه بازيكنان نهايت تلاش خود را كردند و بازى زيبايى هم از خود به نمايش گذاشتند ۲ برابر پاداش هاى قبلى پاداش مى گيرند تا اين گونه از زحمات همه بچه ها قدردانى شده باشد.

 

خوردبين در مورد اينكه بازى جام حذفى بعد از مسابقه ليگ برگزار مى شود نيز گفت: به نظر من اينكه بازى جام حذفى بعد از ليگ برگزار مى شود بهتر است؛ چون به اين ترتيب  ما ۱۵ روز وقت داريم تا خود را براى بازى حساس آماده كنيم و با قدرت مقابل حريف حاضر شويم. ما با تمام قوا مى جنگيم و به لطف خدا قهرمان مى شويم. جز اين انديشه اى نداريم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)