مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدرى مدافع با تجربه پرسپوليس معتقد است باد و باران و قطع برق نيز نتوانست از قدرت پرسپوليس مقابل صبا كم كند. در ادامه گفت وگوى ما با اين بازيكن از نظرتان مى گذرد:

 

 

• با وجود ميزبانى مقابل صباى قم و حضور پرشور هواداران ، پرسپوليس عملكرد چندان خوبى نداشت. راجع به اين بازى براى ما صحبت مى كنيد:

– برخلاف نظر شما بايد بگويم تيم ما مستحق برد در اين بازى بود در طول جريان بازى ۷ ، ۸ موقعيت را گل نكرديم تيم صبا موقعيت چندانى روى دروازه ما نداشت. حتى در دقايق پايانى وقتهاى اضافه نيز مى توانستيم بازى را ببريم اما نشد. البته نبايد از بازى خوب تيم صبا هم بگذريم. كربكندى از وقتى به اين تيم آمد روند بازى صبا را تغيير داد. من خودم افتخار شاگردى كربكندى را داشته ام و مى دانم كه وى چه مربى بزرگى است. به هرحال كار به دقايق آخر كشيده شد و خوشبختانه توانستيم صبا را در ضربات پنالتى شكست بدهيم و هواداران در آن هواى بارانى خشنود روانه خانه هايشان كنيم.

 

 

 

 

• عملكرد خط دفاع چطور بود؟

 

– به عقيده من خط دفاع و دروازه بان ما در اين بازى فوق العاده كار كردند . در كل همه بچه ها خوب بودند تيم صبا نيز يك تيم حرفه اى است و با برنامه مقابل ما بازى كرد اما مى توانستيم يك پايان رويايى را مثل سالى كه قهرمان شديم رقم بزنيم.

 

• چرا در ضربات پنالتى شركت نكرديد؟

– من هيچ وقت پنالتى نمى زنم. قبل از بازى در تمرينات پنالتى هم شركت نكردم. بحث ترس نيست اما كلاً دوست ندارم با احساس ۴۰ ميليون نفر در يك لحظه بازى كنم.

 

• پس از برد شادى عجيب و غريبى را انجام داديد؟

– بچه ها آنقدر خوشحال بودند كه سر از پا نمى شناختند. در آن لحظات واقعاً همه يكدل بوديم در واقع از وقتى آقاى كاشانى و دايى آمده اند يكدلى در تيم بيشتر موج مى زند. حتى ميثاق ، نگران حقيقى بود و مدام نذر مى كرد كه عليرضا پنالتى ها را مهار كند. همه نذر كرديم كه بعد از برد به جمكران بريم و خدا را شكر كه نذرمان برآورده شد و تا قبل از بازى با استيل آذين نيز حتماً به جمكران خواهيم رفت.

 

• پرسپوليس بازى سختى مقابل استيل آذين خواهد داشت اين بازى را چطور ارزيابى مى كنى؟

– تا آخر فصل ديگر بازى آسانى نخواهيم داشت چون همه تيمها براى سوم شدن مى جنگند. استيل آذين بازيكنان بزرگى مثل كريمى و مهدوى كيا دارد اما مطمئن باشيد ما تمام سعى خود را در اين بازى به كار مى گيريم تا با يك برد خوب براى فينال جام حذفى آماده شويم.

 

• در پايان در مورد بازى رفت و برگشت فينال چه نظرى داريد؟

– فرهاد كاظمى مربى بزرگى است و تيم گسترش فولاد از بازيكنان با تجربه اى تشكيل شده است و همانطور كه قبلاً هم گفتم ديگر بازى آسانى پيش رو نداريم. خيلى ها مى گويند پرسپوليس به تيم هاى ليگ يكى برخورد كرده و به همين علت توانست به فينال راه پيدا كند. در جواب بايد بگويم بازى كردن مقابل چنين تيمهايى خيلى سخت تر از ساير بازيها است.چرا كه آنها با انگيزه چند برابر مقابل ما ظاهر خواهند شد اما همانطور كه به هواداران قول داديم جام قهرمانى را به آنها هديه خواهيم داد و كارى مى كنيم كه كار به لحظات پايانى نكشد و هوادارها كمتر حرص بخورند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)