مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا حقيقى موفق شد ۲ ضربه پنالتى صبايى ها را مهار كند و عملكرد خوبى داشته باشد. او معتقد است اگر ميثاق معمارزاده هم درون دروازه بود، خوب كار مى كرد. گفت وگو با وى را بخوانيد:

 

• در مورد بازى با صبا صحبت كن!

 
– ما در اين ديدار هدفمان پيروزى و كسب ۳ امتياز بود. به همين منظور هر چه در توان داشتيم، گذاشتيم اما در حالى كه بايد در ۹۰ دقيقه كار صبا را تمام مى كرديم، كار به ضربات پنالتى كشيد به هرحال خوشحالم كه موفق شديم صبا را ببريم و فيناليست شويم.

 

• در مورد ضربات پنالتى بگو!

 
– در ان لحظات استرس زيادى روى تيم بود. با اين حال من در تمام ضربه ها دنبال اين بودم كه موفق عمل كنم. لطف خداوند بود كه خوب كار كردم. اين موفقيت را به پدر و مادرم و هواداران پرسپوليس تقديم مى كنم.

• شرايط جوى نامساعد چقدر روى بازى اثر گذار بود؟

– خيلى، در اين ديدار هر بلايى وجود داشت، به وجود آمد. به هر حال ما در اين شرايط صبا را برديم و بايد خوشحال باشيم.

 

• صبايى ها معتقد بودند داور دراين ديدار به سود پرسپوليس سوت زد!

 

– به نظر من داورى بد نبود و اگر اشتباهى هم داشت بايد قبول كرد در آن شرايط نمى شد بهتر قضاوت كرد. ترجيح مى دهم بحث در اين مورد را به كارشناسان بسپارم.

 

• … و در فينال بايد با گسترش فولاد تبريز بازى كنيد!

 

– گسترش فولاد حتماً تيم قدرتمندى است كه تا فينال بالا آمده. شكست دادن ذوب آهن كار هر تيمى نيست و بايد اين تيم را قدرتمند بدانيم.

 

• عده اى معتقدند از حالا بايد پرسپوليس را قهرمان جام حذفى بدانيم!

 

– اصلاً اينطور نيست. ما هنوز قهرمان نشده ايم، چرا كه معتقدم گسترش فولاد را نبايد دست كم بگيريم. ما هدفمان قهرمانى است و بايد در فينال با تمام قوا به ميدان برويم تا به عنوان مورد نظر خود نائل آييم.

 

• بعد از عكس العمل هاى تو ميثاق معمارزاده روى نيمكت ذخيره ها خيلى خوشحال بود!

 
– ميثاق بزرگتر و دوست صميمى من است. هدف هر دو ما موفقيت پرسپوليس است و آنقدر كه پرسپوليس برايمان مهم است، بازى كردن ارزش ندارد. من مطمئن هستم اگر ميثاق هم درون دروازه بود، موفق عمل مى كرد.

 

• بازى با استيل آذين در ليگ را چطور مى بينى؟

 

– بازى دشوارى است. استيل آذين همواره تيم قدرتمندى است. آنها نسبت به نيم فصل اول قوى تر شده اند. با توجه به شكست دور رفت در اين ديدار به دنبال جبران هستيم و اينكه استيل آذين را شكست دهيم.

 

• حضور افشين پيروانى را در استيل آذين چگونه مى بينى؟

 

– او مربى من بود و با شناختى كه دارم مى تواند به موفقيت هر تيمى كمك كند. با تمام احترامى كه براى پيروانى و تيمش قائلم اما ما براى برد بازى مى كنيم و تا ۳ امتياز را نگيريم از زمين بيرون نمى آييم.

 

• چقدر اميدوار به كسب سهميه آسيايى از ليگ هستى؟

 
– خيلى، البته باقهرمانى در جام حذفى هم مى توانيم سهميه آسيايى بگيريم اما جدا از اين مساله هر چه در توان داريم در ليگ هم به كار خواهيم گرفت تا يكى از عناوين دوم يا سوم را به دست بياوريم. براى اين كار هم بايد ۳ ديدار پيش روى خود را با پيروزى پشت سر بگذاريم و ۹ امتياز را كسب كنيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)