سال آینده هم قرمز پوش هستم / نمی دانم چرا فردوسی پور مسائل را کش می دهد!

مرجع خبری پرسپولیس : «حقيقي، كاسياس…حقيقي،‌كاسياس…» اين شعاري بود كه هواداران پرسپوليس در جمعه تاريخي سرخ‌ها و در ديدار حساسشان مقابل صبا سر مي‌دادند.


حقيقي كاسياس…اين شعاري بود كه هواداران پرسپوليس در چند روز گذشته ورد زبانشان شده بود.


اين نظر لطف شما و هواداران پرسپوليس است اما من با كاسياس قابل مقايسه نيستم. چون او بهترين گلر جهان است و من هنوز راه زيادي تا كاسياس شدنم پيش رو دارم. البته كاسياس هم مثل من فقط يك باشگاه داشته و از حدود هجده‌سالگي در رئال توپ زده. من هم مثل كاسياس همين شرايط را داشته‌ام و هميشه بازيكن پرسپوليس بوده‌ام.


بازي صبا جزو بازي‌هاي خوب بود و خدا را شكر كه توانستيم برنده اين بازي باشيم و پيروزيمان را تقديم هواداران كنيم.

 

از اين نمي‌ترسيدي كه بازي به ضربات پنالتي بكشد؟

ترس كه نه ولي دوست داشتم كه بازي در زمان معمول خودش تمام شود. اينطوري خيلي بهتر بود ولي با تمام اين حرف‌ها من از پنالتي نمي‌ترسيدم و ديديد كه در گرفتن پنالتي‌ها هم آماده بودم. ما بازي را برديم و اين برد يك دنيا ارزش داشت.

 

بعضي‌ها معتقدند كه شانس در ضربات پنالتي حرف اول را مي‌زند.

هيچ چيز شانسي نيست. يك بار شانس، دو بار شانس…دفعه سوم چي؟ ما در اين مدت هم براي زدن ضربات پنالتي تمرين داشتيم و هم براي دفع ضربات. فكر نمي‌كنم كسي بتواند به راحتي بگويد كه ما شانسي پنالتي گرفتيم و برديم!

 

در مورد پنالتي اول حرف و حديث‌هاي زيادي وجود دارد. مي‌گويند كه دايي دست داوود حقي را خوانده بوده و از تو خواسته كه سمت راست بپري ولي تو به چپ رفتي و پنالتي گل شد!

نه، اينطور نبود. دو پنالتي خلاف جهت من زده شد و اين به خاطر همهمه و فشار بود كه تحمل مي‌كرديم. اگر اينطوري نبود من تمركز بيشتري داشتم، حتي مي‌توانستم عملكرد بهتري داشته باشم و توپ‌هاي بيشتري بگيرم. همه از بيرون مي‌خواستند كه با من ارتباط داشته باشند و به من حرفي بزنند. شايد به همين دليل بود كه اين اتفاق افتاد و دوبار خلاف جهت پريدم.

 

دايي گفته بود كه حقيقي جزو بهترين گلرهاي ايران است. خودت چه نظري داري؟

دايي اين جمله را در مصاحبه‌ مطبوعاتي بعد از بازي گفته بود و واقعا خوشحالم كه يك مربي بزرگ و با تجربه مثل دايي چنين صحبتي در مورد من كرده. اين جزو افتخارات من است و اميدوارم كه بتوانم جواب محبت‌هاي او را بدهم.مثل هميشه و تحت هر شرايطي تابع نظرات دايي و كادرفني هستم و اگر درون دروازه باشم با جان و دل براي پرسپوليس بازي مي‌كنم.

 

راستي، چرا ميثاق براي گرم كردن تو وارد ميدان شد؟

نمي‌دانم….شايد با كادرفني هماهنگ بوده و براي اين كار دليل دارد. من با ميثاق مشكلي ندارم و او رفيق و رقيب من است. به هر حال اين چيزها به من مربوط نمي‌شود.

 

وقتي شيث به زمين آمد خيلي‌ها منتظر عكس‌العمل تو بودند. مثلا فردوسي‌پور مي‌گفت كه شايد شوك دادن‌هاي حقيقي به شيث را ببينيم!

در آن بازي يك سوءتفاهم به وجود آمد و يك اتفاقي افتاد كه هر دوي ما از بابت آن ناراحت شديم. من مي‌دانم كه فردوسي‌پور شخصيت خوبي دارد و نمي‌دانم كه چرا او با چنين جايگاه و شخصيتي اين قدر اين قضيه را كش مي‌دهد و بزرگ مي‌كند.

 

چند وقت پيش كه با هم صحبت مي‌كرديم معتقد بودي كه يكسري مسايل حاشيه‌اي برايت درست مي‌شود…

…بله، يادم هست.بعضي‌ها نمي‌خواستند كه من بزرگ شوم و بالا بروم. خدا دوستم داشت كه از دست اينها نجات پيدا كردم و حضور مشاوران خوبي مثل پدرم باعث شد تا اسير اين حاشيه‌ها نشوم. من دنبال اين نيستم كه چه كساني اين كارها را مي‌كنند. فقط مي‌دانم كه بعضي‌ها دنبال خراب كردن من هستند و اين اجازه را به كسي نمي‌دهم.

 

تا كي با پرسپوليس قرارداد داري؟

يك سال ديگر با پرسپوليس هستم و خدا را شكر كه با توجه به اين موضوع حرف و حديثي در موردم درست نمي‌شود. من فقط دنبال كار خودم هستم و دوست دارم كه پيشرفت كنم.

 

در مورد بازي آينده پرسپوليس مقابل استيل‌آذين چه صحبتي داري؟


بازي با استيل‌آذين هم مثل بقيه بازي‌هاست و سه امتياز دارد. البته با توجه به شرايط خاصي كه در جدول وجود دارد ما با تمام قوا به مصاف استيل‌آذين مي‌رويم تا به اميد خدا برنده ميدان باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)