مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدى استيل آذين را به تيمى تشبيه مى كند كه دوست دارد روزى پرسپوليس شود اما تجربه اش مى گويد مردم در نهايت پرسپوليس واقعى را مى خواهند.

 

• در مورد بازى با صباى قم صحبت مى كنيد؟


– جام حذفى داستان خاص خود را دارد. مهم اين بود كه از اين مرحله يك تيم صعود كند كه خوشبختانه خيلى خوب شد آن تيم ما بوديم و صعود كرديم.

 

• اما اين صعود خيلى زجرآور بود. قبول داريد؟

– بله، براى ما هم زجرآور بود. جام حذفى هميشه با استرس زيادى همراه است چون يك بازى است و ديدار برگشتى وجود ندارد. در اروپا هم همينطور است و وقتى كار به يك بازى مى كشد، خيلى پر استرس و پر التهاب مى شود و در مجموع با ليگ خيلى فرق مى كند. اين بازى هم همينطور بود.

 

 

 

• صبا چطور بود؟

– صبا خيلى خوب كار كرد.مدافعان، هافبك و مهاجمان آنها خوب كار كردند و توانستند به چيزى كه مى خواهند برسند. آنها به ما اجازه گلزنى ندادند و چشم به ضدحملات داشتند اما در نهايت كار به پنالتى كشيد و ما برنده شديم.

 

• هنگام زدن ضربات پنالتى چه حالى داشتيد؟

 

– در ضربات پنالتى كارى از دست هيچ كس بر نمى آيد. حتى اگر روى ضربات پنالتى كار كرده باشى هم تضمينى نيست كه موفق شوى . حتى هوار كه خيلى خوب پنالتى مى زند هم پنالتى اش را خراب كرد اما بچه هاى ديگر خوب زدند و حقيقى هم خيلى خوب ظاهر شد و توانستيم بازى را ببريم. در پنالتى كارى از دست كسى برنمى آيد و همه چيز به كسى كه پنالتى مى زند، بستگى دارد.

 

• لحظه اى كه شيث پنالتى خراب كرد، نا اميد نشديد؟

 

– نه، حتى حلقه اتحاد ما هم از بين نرفت. انرژى مثبتى كه مردم دادند، باعث پيروزى ما شد. اميدهاى ما نااميد نشد و مردم و نيمكت با تمام وجود دنبال پيروزى پرسپوليس بودند و پيروز شديم. هيچ كس نااميد نبود.

 

• در مورد بازى فينال چه صحبتى داريد؟

 

– خوشبختانه فينال ۲ بازى است و مى توانيم با برنامه خوب نتيجه بگيريم. ما حريف را دست كم نمى گيريم چون تيم خوبى هستند كه به فينال رسيدند اما دنبال نتيجه خوب هستيم.

 

• امكان دارد گسترش فولاد در فينال همه را شگفت زده كند؟

 

– اميدوارم كه اينطور نشود. ممكن است هر اتفاقى بيفتد اما مطمئن باشيد كه ما قهرمان مى شويم. امكان هر اتفاقى هست اما چون ۲ بازى است، ريسك كمترى دارد.

 

• در مورد بازى تيمتان با استيل آذين چه صحبتى داريد؟

 

– دور رفت با آنها بازى كرديم و مى توانستيم برنده باشيم اما روى اشتباهات خودمان بازنده شديم. استيل آذين از آن بازى قوى تر شده اما ما هم تيم سابق نيستيم. در استيل آذين هم بچه هاى خودمان بازى مى كنند و اميدوارم اين بازى درشان ۲ تيم بزرگ و همشهرى باشد.

 

• جو استيل آذين خيلى پرسپوليسى شده ،اينطور نيست؟

 

– وقتى تيمهايى بزرگ مى شوند، همه دوست دارند شبيه آنها باشند يا حداقل كپى آنها بشوند. استيل آذين هم چنين حالتى نسبت به پرسپوليس دارد. بازيكنان بزرگى مثل مهدوى كيا، كريمى و زندى اين تشابه را نزديكتر به نظر مى رسانند اما تجربه من در اين مورد مى گويد در نهايت مردم پرسپوليس واقعى را مى خواهند يعنى همان تيمى كه ما هستيم.

 

• در ليگ دنبال چه رتبه اى هستيد؟

 
– هر رتبه اى كه در شأن ما باشد. پارسال پرسپوليس در ليگ پنجم شد اما مطمئنا بهتر از سال قبل نتيجه مى گيريم. اميدوارم با بردن اين ۳ بازى و با توجه به ضعف استقلال و ذوب آهن در نهايت بتوانيم به رتبه دوم جدول برسيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)