مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان اسطوره اي فوتبال ايران پس از اتفاقات امروز گفت: فكر مي كردم پرسپوليس خانه من است و بايد به حال فوتبالي كه در آن اسطوره هايش قيمتي ندارند گريه كرد.

 

احمدرضا عابدزاده پس از اتفاقات امروز در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه استيل آذين تهران پيرامون درگيري پيش آمده در ساختمان باشگاه پرسپوليس گفت: من براي فيزيوتراپي به دفتر باشگاه پرسپوليس رفتم كه در آنجا با يكي از ليدرهاي اين باشگاه روبرو شدم. همان شخصي كه چند روز پيش در ورزشگاه به من توهين كرد، يك روز هم عكس مرا پاره كرد و امروز باز هم به من توهين كرد.

 

مربي تيم فوتبال استيل آذين اظهار داشت: فكر مي كردم پرسپوليس خانه من است و در خانه خودم امنيت دارم. من سال‌ها پيراهن اين تيم را بر تن داشته‌ام و سال‌ها براي اين تيم زحمت كشيده‌ام ، حالا كساني را در اين باشگاه مي‌بينم كه هيچ ارتباطي به پرسپوليس ندارند و به راحتي به من توهين مي‌كنند.

 

 من هميشه هواداران اين تيم را دوست دارم و پرسپوليس را تيم خودم مي‌دانم. پرسپوليس از آن كساني است كه در دل طرفدارانش جاي دارند، همان‌هايي كه به عشق ما در ورزشگاه‌ها فرياد مي‌زنند.

 

عابدزاده به درگيري روز چهارشنبه اشاره كرد و گفت: دو نفر در باشگاه به من حمله كردند و من هم از خودم دفاع كردم. اينها همان كساني هستند كه يك روز هم به افشين پيرواني فحش مي‌دادند ، يك روز هم به همين علي دايي توهين كردند.

 

 براي اينها بزرگان فوتبال ارزشي ندارند. اينها به علي پروين هم توهين مي‌كنند. در اين فوتبال بزرگ تر‌ها و اسطوره‌ها ديگر احترامي ندارند. بايد به حال فوتبالي كه اسطوره‌هايش ديگر هيچ ارزش و قيمتي ندارند گريه كرد.

 

مربي دروازه بان هاي استيل آذين تاكيد كرد: پرسپوليس براي من با اين آدم‌ها خيلي فرق دارد. پرسپوليس را به خاطر هواداران واقعي‌اش دوست دارم كه هميشه به ستاره‌هاي قديمي اين تيم احترام گذاشته‌اند. پرسپوليس در قلب من و همه بازيكنان قديمي اش باقي مي‌ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)