مرجع خبری پرسپولیس : روزنامه خبر ورزشی که طی روزهای گذشته نقش ویژه ای در درگیری های احمدرضا عابدزاده و باشگاه پرسپولیس ایفا کرده است، امروز هم در خبری سعی در روشن نگه داشتن شعله این اختلافات دارد.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، خبر ورزشی که بارها در دادگاه مطبوعات به طرز عجیبی از اتهامات و نشر اکاذیب تبرئه شد امروز هم در مطلبی به این نکته اشاره کرده که چگونه می توان شکایت باشگاه پرسپولیس از احمدرضا عابدزاده را توجیه کرد!

بنا بر این گزارش، ادعای این روزنامه در حالی مطرح می شود که قاضی پرونده و مسئولان باشگاه پرسپولیس تنظیم هرگونه شکایت علیه احمدرضا عابدزاده از سوی این باشگاه را رد کرده اند! این روزنامه پرتیراژ طی هفته های گذشته بارها و بارها برای روشن نگه داشتن شعله اختلاف میان پرسپولیسی ها تلاش کرده است اما علی رقم شکایت باشگاه پرسپولیس از این روزنامه به دادگاه مطبوعات بازهم شاهد عدم رسیدگی به تخلفات پر تعداد این روزنامه هستیم!

 

این در حالیست که پیش از این روزنامه هایی چون دنیای فوتبال با نخستین شکایت و بدون بیان علت مشخص از سوی مراجع قضایی لغو امتیاز شده اند و همچنین بسیاری از روزنامه های غیر ورزشی یک حزب خاص نیز طی ماه های گذشته توقیف شدند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)