مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که این خبرگزاری متن بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه این روزنامه را در میان اخبار خود قرارداده بود دقایق بعد آن را از روی صفحه اصلی سرویس فوتبال داخلی حذف کرد!


به گزارش اختصاصی مرجع خبری، سایت باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش با انتشار بیانیه ای نسبت به حاشیه سازی های اخیر روزنامه خبرورزشی افشاگری کرد.


خبرگزاری نیمه دولتی فارس که از رسانه های اصولگرا محسوب می شود دقایقی بعد این خبر را در میان اخبار سرویس ورزشی خود قرار داد اما لحظاتی بعد در اقدامی مشکوک آن را از سرویس فوتبال داخلی حذف کرد.


در حالی که فارس متن کامل این بیانیه را در میان اخبار خود قرار داده بود حذف ناگهانی این خبر از سوی این خبرگزاری تردید های بسیاری را به وجود آورده است.

در بیانیه سایت رسمی باشگاه پرسپولیس آمده است:

 

 

 

«مسئولان اين روزنامه خبري،ورزشي كه به دليل شكايات متعدد افراد حقيقي و حقوقي از جمله باشگاه پرسپوليس به اتهام ارتكاب به جرايم مطبوعاتي داراي پرونده‌هاي متعددي در مراجع قضايي هستند ادعا دارند با ارتباطات فاميلي كه با بعضي از چهره هاي سرشناس دارند نه تنها هراسي از شكايات مطروحه ندارند بلكه عنوان مي كنند “هر كه با ما در افتاد ور افتاد “. و به صراحت در مجامع مطبوعاتي شمارش معكوس براي سقوط مديريت پرسپوليس و يا پايان فوتبال برخي شكايت كنندگان را آغاز كرده‌‌اند.»

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)