مرجع خبری پرسپولیس : شاهد عینی می گوید: عمادرضا با مصطفوی به توافق رسید و آن ها پیش قسط اول را هم پرداخت کردند. نشان به آن نشان که ناهار خوردیم و عماد زیتون اضافه سفارش داد!

 

این چندمین سالی است که در انتهای یک فصل نام عماد رضا به عنوان یکی از اهداف خرید پرسپولیس مطرح می شود؟ اگر حافظه خوبی داشته باشید حتما این عدد را بالای 4 سال ارزیابی می کنید، درست از زمانی که این مهاجم تیزچنگ باشگاه سپاهان در این تیم درخشید. 

 عماد تا به امروز 3 بار به طور جدی با پرسپولیس مذاکره کرده است. ابتدا در فصلی که پرسپولیس با افشین قطبی به قهرمانی ایران رسید، در تابستان بعد از قهرمانی، سپس بلافاصله بعد از تغییرات مدیریت، با داریوش مصطفوی و بعد از آن هم با عباس انصاری فرد.

  

 نکته جالب این است که عماد در مذاکره با مصطفوی با وی به توافق رسیده و حتی از وی چک قسط اول را گرفته بود. یکی از کسانی که در این جلسه حاضر بوده، می گوید:

 

 نشان به آن نشان که ناهار خوردیم و عماد زیتون اضافه سفارش داد!

او که از پرسپولیس پول زیادی طلب کرده بود، بدین وسیله قیمت خود را بالا برد و از سپاهان دستمزد خیلی بیشتری گرفت تا جایی که شاید بشود او را گرانترین بازیکن خارجی لیگ نامید که حداقل یک ونیم برابر دیگر گران ها به عنوان مثال هوارملامحمد یا رینالدو پول گرفته است.

عماد امسال در بهترین فصل حضور خود در ایران به سر برده و حالا با اختلاف آقای گل لیگ است و با توجه به گل های سرنوشت سازی که به ثمر رسانده، اثبات کرده که ارزش سرمایه گذاری را دارد. این مهاجم که با وجود بعضی بداخلاقی ها مورد علاقه قلعه نویی نیز هست دوباره ظاهرا مذاکراتی با ابتدایی با پرسپولیس داشته است که البته باشگاه پرسپولیس این مذاکرات را کاملا تکذیب می کند.

 در نهایت به نظر می رسد با توجه به شرایط مالی این بازیکن که شاید تنها سپاهان قادر به تأمین آن باشد، انتقال او به پرسپولیس عملی نباشد. بخصوص که او زوج ایده آل خود را در سیمای ابراهیم توره می بیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)