مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل شركت فرابورس گفت: باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس هنور درخواستي براي واگذاري سهام خود و پذيرش به فرابورس ارايه نكرده اند.

 

مصطفي اميدقائمي افزود: هرچند اين باشگاه‌ها در ليست عرضه‌هاي سازمان خصوصي‌سازي قرار دارند اما آنها تاكنون مكاتبه‌اي را با فرابورس براي واگذاري انجام نداده اند.

 

وي اظهار داشت: بطور طبيعي واگذاري اين باشگاه‌ها از مسووليت سازمان هاي خصوصي‌سازي و تربيت بدني است.

 

مديرعامل شركت فرابورس تصريح كرد: اگر شرايط و وضعيت مالي و اقتصادي اين باشگاه‌ها در فرابورس قابل پذيرش باشد مي‌توان سهام آنها را در بازار سوم فرابورس عرضه كرد.

 

 

اميدقائمي اظهار داشت: در صورتي كه باشگاه‌ها داراي شرايط خاصي باشند مي توان موارد ويژه‌اي را براي واگذاري آنها در نظر گرفت اما تاكنون هيچ اقدام و مكاتبه‌اي در اين خصوص انجام نشده و برنامه‌اي نيز وجود ندارد.

 

اين در حالي است كه اسماعيل غلامي معاون سازمان خصوصي‌سازي در خصوص واگذاري اين باشگاه‌هاي ورزشي، گفته بود واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس كه شركت‌هاي گروه يكي هستند و واگذاري آنها در قانون بودجه ديده شده در سال ‪ ۸۹‬انجام مي‌شود.

 

وي در مورد ارائه اطلاعات باشگاه‌هاي ورزشي به سازمان خصوصي‌سازي گفت: اين باشگاه‌ها بايد صورت‌هاي مالي و تعداد بازيكنان را به سازمان خصوصي سازي ارائه دهند، در حالي كه ارائه اين اطلاعات براي اين دو باشگاه كاري ندارد و در صورت ارائه اطلاعات سهام آنها در كوتاهترين زمان به فروش مي رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)