مرجع خبری پرسپولیس :  تا بازي مثلا تشريفاتي اما پر از حساسيت پرسپوليس- سپاهان روزهاي زيادي نمانده و براي رسيدن به اين بازي، سرخ‌ها فعلا دارند با مصدوميت‌هايشان كلنجار مي‌روند.

 

 تكليف كاپيتان كه تقريبا معلوم است و خودش مي‌گويد به اين بازي نمي‌رسد: «ضعف بدني دارم و احتمالش هست كه به بازي با سپاهان نرسم ولي شايد بتوانم خودم را به فينال جام حذفي برسانم.»

 

درباره كريم باقري و وضعيت‌اش، نظر دكتر زرينه هم همين است: «او از مصدوميت رهايي پيدا كرده اما مشكل بدني دارد و داريم روي آن كار مي‌كنيم. همه سعي‌مان اين است كه بتوانيم او را به دو بازي آخر پرسپوليس برسانيم.»

 

ديگر مصدوم پرسپوليس، اشپيتيم آرفي است كه چند هفته‌اي مي‌شود حتي نتوانسته تمرين كند و حالا پزشك پرسپوليس با اميدواري درباره‌اش مي‌گويد:

 

 

 «آرفي هم مصدوميت را پشت سر گذاشته. او الان مي‌تواند بدود و شوتزني را هم شروع كرده. احتمال دارد او به بازي فينال برسد.» غير از اين دو، مجتبي زارع و ابراهيم شكوري هم جزو لشكر آسيب‌ديده‌هاي پرسپوليس هستند و البته شرايط بهتري نسبت به دو مصدوم قبلي دارند.

 

 درباره آنها و شدت مصدوميت‌شان، دكتر زرينه اينطور توضيح مي‌دهد: «مجتبي زارع از ناحيه كتف احساس درد كرده و كار درماني را روي او شروع كرده‌ايم. وضعيت‌اش امروز مشخص مي‌شود. شكوري هم MRI گرفته و در حال بررسي نتيجه‌اش هستيم. درباره او هم امروز تصميم مي‌گيريم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)