مرجع خبری پرسپولیس : کاشانی سقف قرارداد پرسپولیس را 400 میلیون تومان اعلام کرده اما هر گزینه ای که دایی روی آن دست می گذارد بالاتر از 700 میلیون می خواهند!

 

با وجود اينكه تصور مي شود داستان نقل و انتقالات پرسپوليس بعد از پايان رقابت‌هاي ليگ و جام حذفي استارت مي‌خورد و فعلا خبري از تحركات باشگاه در اين‌باره نيست اما در حقيقت هم حبيب كاشاني و هم علي دايي مدتي است كه فعاليت خود در اين رابطه را آغاز كرده‌اند. علي دايي كه مدام در مصاحبه‌هاي خود مي‌گويد نه ليست مازاد دارد و نه ليست درخواستي‌اش را به كاشاني داده، مدتي است كه ليست بازيكنان مد نظر خود را در اختيار سرپرست باشگاه قرار داده و كاشاني هم پيگير امور مربوط به شروع مذاكرات با مهره‌هاي مورد نظر سرمربي پرسپوليس است.

 
ديروز حبيب كاشاني در تمرين پرسپوليس آفتابي شد اما اين حضور مسوول باشگاه، برعكس آنچه در هفته گذشته در 3 روز متوالي اتفاق افتاد، نه براي روحيه دادن و كنار تيم بودن بلكه در رابطه با چگونگي جذب نفرات جديد بود.

 

 

 كاشاني كه ديروز دقايقي با ميثم بائو، محمد منصوري و كريم باقري صحبت كرد، سراغ حسين عبدي و علي دايي هم رفت تا جلسات سرپايي او نشان دهد حاج حبيب براي در ميان گذاشتن مطالب مهمي به ورزشگاه شركت واحد آمده است.

 

 هرچند كه صحبت 10 دقيقه‌اي كاشاني و دايي در ميانه ميدان با توجه به شوخي و خنده‌هاي آنها جدي به نظر نمي‌رسيد اما مسوول باشگاه نكته مهمي را به سرمربي تيمش انتقال داد. كاشاني ديروز كلاسوري قرمزرنگ در دست داشت كه آن كلاسور قرمز حاوي مطالب مربوط به بازيكنان مد نظر دايي بود. كاشاني اما براي به هدف رساندن آنچه در كلاسور قرمز وجود دارد با ضابطه جلو مي‌رود و نمي‌تواند محدوديت‌هاي باشگاه دولتي پرسپوليس را زير پا بگذارد. كاشاني سقف قرارداد سال آينده را 400 ميليون اعلام كرده اما تا حالا هر گزينه‌اي كه مورد نظر دايي است، بالاتر از اين مبلغ مي‌خواهند.

 

 سرپرست باشگاه ديروز اين مطلب مهم را به گوش علي دايي رساند و اعلام كرد از خير گزينه‌هايي كه اعلام مي‌كنند رقم‌شان حداقل 700 ميليون است بگذرد. در عين حال قرار شده دايي و كاشاني بعد از پايان رقابت‌هاي ليگ و بازي سپاهان، جلسه‌اي در اين رابطه داشته و راه حلي براي بستن تيمي قدرتمند، بدون صرف بودجه‌اي هنگفت پيدا كنند. حبيب كاشاني قبل از ترك ورزشگاه شركت واحد، جلسه‌اي با محمود خوردبين در يكي از كانكس‌هاي ورزشگاه داشت كه احتمالا مربوط به مسائل داخلي تيم بوده است.

 

منبع: ایران ورزشی

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)