شایعات نقل و انتقالات و پیگیری مرجع خبری

مرجع خبری پرسپولیس : هر چقدر دايي و كاشاني تكرار كنند كه قراري بر تغيير چهره پرسپوليس نيست، باز نمي‌شود باور كرد كه اين پرسپوليس، نمي‌خواهد پوست بيندازد و قهرماني ليگ دهم را نخواهد.

 

 اتفاقا همه تغييرها را خود دايي از باشگاه خواسته و فعلا فقط نمي‌خواهد آن را به زبان بياورد وگرنه ليست مازادش را خيلي وقت است نوشته و درباره گزينه‌هاي تازه و هزينه‌هاي خريدشان هم، حتما همه جوره با حاج حبيب به توافق رسيده كه ليست خريدش را پر كرده از بازيكن‌هاي گرانقيمت و اسم و رسمدار؛ مثل مهدي رحمتي كه چند ماه است مي‌شنويم قرار است سرخپوش شود و البته علي دايي به يكباره درباره‌اش تغيير عقيده داد.

 

 سرمربي پرسپوليس ديگر اين دروازه‌بان را نمي‌خواهد و درخواست‌اش براي آوردن گلر خارجي را نوشته و داده است به كاشاني. مثل رحمتي، مجيد غلام‌نژاد هم برخلاف آنچه مي‌شنيديم هرگز جايي در انديشه‌هاي دايي نداشته و اصلا معلوم نيست كه اسمش روي چه حسابي به ميان آمده.

 

 

 

 آندو را اما علي دايي به اصرار مي‌خواهد و حتي واسطه‌هايي با او صحبت كرده‌اند اما تيموريان كه اتفاقا سابقه پوشيدن پيراهن استقلال را هم دارد، خيلي بعيد است كه تصميم بگيرد به ايران برگردد. در نهايت اگر او با فوتبال جزيره خداحافظي كرد و در اروپا هم نتوانست جايي ديگر براي خود بيابد، مقصدش بدون شك جايي جز ليگ امارات نيست.

درباره وحيد هاشميان كه ديگر گزينه پرسپوليس است اما همه چيز پشت پرده ابهام مسكوت مانده. در عوض غلامرضا رضايي كه حضور او در پرسپوليس به قول خودش در اين دو سه ساله هر بار در آخرين لحظه منتفي شده، امروز بيش از هميشه به پرسپوليس نزديك شده و همين كه خود او هم به اندازه سرمربي پرسپوليس به سرخپوش شدنش تمايل دارد، يعني كه قرار است طلسم او و پرسپوليس بالاخره براي ليگ دهم شكسته شود.

 

 سقف 400 ميليون توماني قراردادهاي پرسپوليس هم مانعي شده براي سرخپوش شدن محمدرضا خلعتبري. او كه تصميمش را براي ترك ذوب‌آهن گرفته و پيشنهاد پرسپوليس را هم در دست دارد اما بدون شك وقتي بابت دو فصل بازي در ذوب‌آهن 800 ميليون گرفته حاضر نيست حالا با مبلغي مشابه به پرسپوليس بيايد، به ويژه كه استيل‌آذين قراردادي 900 ميليوني را براي يك سال به او پيشنهاد داده.

 

 مشكل زنيدپور هم پول است و البته او 10 روز از پرسپوليس مهلت گرفته تا ببيند مي‌تواند پيشنهاد مالي‌اش را حداقل تا 400 ميليون پايين بياورد يا نه. برعكس محمد نوري كه حالا بر سر دو راهي پرسپوليس و سپاهان مانده و شايد اختلاف صد ميليون توماني پيشنهاد دو باشگاه و سابقه خوبش در سپاهان، به جاي پرسپوليس بار ديگر او را به اصفهان بكشاند. مهرداد اولادي هم فقط درصورتي مي‌تواند دوباره پيراهن پرسپوليس را بر تن كند كه وعده حبيب كاشاني درباره گرفتن مجوز براي جذب بازيكن سرباز عملي شود.

 

 جالب‌تر وقتي است كه در ليست خريد علي دايي، چشم‌مان به اسم حسين كاظمي مي‌افتد؛ بازيكني كه خيلي راحت تصميم‌هاي عجيب مي‌گيرد و بعيد نيست كه مثل نيكبخت يكدفعه تصميم بگيرد سرخپوش شود. به ويژه الان كه در استقلال مدام انگ كم‌كاري به او مي‌زنند و كاظمي خوب مي‌داند كه دايي چقدر به فوتبالش اعتقاد دارد. گذشته از همه اين نام‌ها اما آنچه نگران‌كننده به نظر مي‌رسد، تفاوت خواسته‌هاي علي دايي با نيازهاي امروز پرسپوليس است.

 

 حتي الان كه به آخر فصل رسيده‌ايم، دايي نمي‌داند كدام دو هافبك دفاعي را در سيستم 1-3-2-4 اش بگنجاند و آن وقت دست گذاشته روي اسم‌هايي كه حتي يك نفرشان اين ويژگي را ندارد. از آن طرف هم بازيكناني كه مي‌توانند هافبك‌هاي دفاعي مورد اعتمادي باشند، بيشتر از چند روز ديگر ميهمان پرسپوليس نيستند.

 

 مثل سامان آقازماني كه در تمام روزهاي مربيگري دايي در پرسپوليس بيشتر از 18 دقيقه بازي نكرده و تياگو كه بعيد است ماندني باشد. غير از اين دو، محمد پروين، مهدي شيري، ميثم بائو، وسلي برزيليا، اشپيتيم آرفي، نبي‌الله باقري‌ها و محمد منصوري هم جايي در تفكرات فني دايي نداشته و قطعا از امروز هم نخواهند داشت.

 

 ميثاق معمارزاده را هم به اين جمع اضافه كنيد. او البته قراردادش رو به آخر است و پيشنهاد تمديد قرارداد را هم از باشگاه دريافت كرده اما آن طلب قديمي و بعد هم ماندن عليرضا حقيقي، ميثاق را به جدايي مصمم كرده و شايد آنطور كه سرمربي مي‌خواهد، يك دروازه‌بان خارجي، جايش را در پرسپوليس بگيرد. اما بايد ديد براي قراردادهاي دوساله بازيكناني كه دايي نمي‌خواهدشان، باشگاه چه تصميمي مي‌گيرد و به جاي امثال آندو و اولادي و شايد نوروزي، سرمربي روي كدام اسم‌ها انگشت مي‌گذارد.

 

منبع: مرجع خبری پرسپولیس – ایران ورزشی

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)