مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه خبرنگاران جوان مدعی شد مجید غلام نژاد مذاکرات رسمی برای پیوستن به پرسپولیس را با حبیب کاشانی آغاز کرده است.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان در خبری که به نقل از منابع آگاه منتشر کرده است، مدعی شد؛ مجيد غلام نژاد هافبك تيم فوتبال پاس همدان براي پيوستن به تيم فوتبال پرسپولیس تهران پاي ميز مذاكره با حبيب كاشاني سر پرست باشگاه تهراني نشست.

 

 اين گزارش حاكي است: پرسپوليسي ها به دليل مصدوميت غلام نژاد مبلغ 350 ميليون تومان به وي پيشنهاد داده اند  كه اين مبلغ به صورت نقدي  به وي پرداخت نخواهد شد، ضمن آنكه غلام نژاد از شاگردان سابق  علي  دايي در سايپا  محسوب مي شود.

 

 

 خاطر نشان مي شود: غلام نژاد به دليل خدمت سربازي قرارداد دوساله اي را پاسي ها داشت ولي يكسال از قراردادش با تيم سابق خود يعني سايپا باقي مانده و با توجه به مبلغ نقدي سايپا احتمال بازگشت وي به سايپا نيز وجود دارد.

 

 

 

 براساس اين گزارش؛ با توجه به قرارداد يكساله اي كه غلام نژاد با سايپا دارد هنوز رضايت نامه خود را براي پيوستن به پرسپولیس دريافت نكرده است.  پارگي رباط صليبي غلام نژاد تا چهار ماه آينده بهبود مي يابد.

 

گفتنی است منابع خبری نزدیک به مرجع خبری احتمال حضور این بازیکن در پرسپولیس را منتفی می دانند.

 

 

احتمال بازگشت معدنچی به پرسپولیس

باشگاه الاهلی به مناسبت جدایی سه بازیکن خارجی خود از جمله مهرزاد معدنچی یک ضیافت ترتیب داد تا بازیکنان تیم یکبار دیگر در کنار هم جمع شده و فرصتی برای خداحافظی صمیمانه از یکدیگر داشته باشند.


در این مهمانی مهرزاد معدنچی ، سیزار از برزیل و عبد ربه از مصر هدایایی نیز به رسم یادبود و یادگاری از باشگاه الاهلی دریافت کردند. باشگاه الاهلی در حال حاضر مهمترین اولویت خود را یارگیری مناسب برای فصل بعد عنوان کرده و تاکنون با یک بازیکن برزیلی نیز قرارداد بسته است.معدنچی در باره ادامه کار در فوتبال امارات می گوید: اگر از تیمهای خوب لیگ امارات پیشتهاد داشته باشم می مانم ، در غیر اینصورت برمی گردم. او از پرسپولیس و استیل آذین پیشنهاد بازی دارد و به یکی از این دو تیم خواهد پیوست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)