مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال مس کرمان گفت: تاکنون از سوی باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای بازگشت به این تیم دریافت نکرده ام.

 

 فرزاد آشوبي گفت: به هيچ عنوان دوست نداشتم پرسپولیس را ترك كنم ، البته در آن زمان بهترين تصميم را گرفتم و درحال حاضر پيشنهادي براي بازگشت به این تیم ندارم. مسائل مالي براي يك بازيكن خيلي مهم است ولي من پرسپولیس را به خاطر مسائل مالي ترك نكردم و اين موضوع را که عنوان مي‌شد چون پيشنهاد مس 50 ميليون بيشتر بود به كرمان رفتم ، تكذيب مي‌كنم.

 وي ادامه داد: به خاطر اينكه به يك سري از اصول و عقايد پايبند بودم اين باشگاه را ترك كردم بهتر است در اين مورد حقايق بيان شود و با مطرح كردن شايعات از بيان واقعيت فرار نكنيم، من دوسال براي پرسپولیس بازي كردم و در بيشتر اوقات بازيكن مؤثري براي اين تيم بودم و اين حق را به خودم مي دادم كه بايد مثل يك بازيكن درجه يك با من برخورد شود ولي پيشنهادي كه به من براي تمديد قرار داد شد در حد يك بازيكن درجه دو و سه بود و من به خاطر اين بي‌احترامي اين تيم را ترك كردم.

 

 

آشوبی گفت: در مورد اينكه گفته مي‌شود دنيزلي به استيل آذين مي‌آيد و من هم به اين تيم مي‌روم، نمي‌توانم حرفي بزنم چون بعيد است كه دنيزلي براي هدايت تيمي به ايران بيايد ولي اين درست است كه من همه چيز را مديون او هستم، هيچ كس حاضر نمي‌شد بازيكني را كه از ليگ يك آمده به صورت ثابت بازي بدهد و پاي او هم بايستد ولي او اين كار را كرد البته استيلي نيز خيلي به من كمك كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)