مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: با تمام شدن فصل راحت تر در مورد آینده ام تصمیم می گیرم اما در حال حاضر می توانم بگویم دوست دارم بار دیگر شاگرد دایی باشم.


سیدجلال حسینی در رابطه با بازی مقابل پرسپولیس اظهارداشت: بازی بدی نبود. هر2 تیم برای این بازی بی‌انگیزه بودند. پرسپولیسی‌ها که تمام توان خود را برای فینال جام حذفی گذاشتیم ما هم از پیش قهرمان شده بودیم و فقط می‌خواستیم با ارائه یک بازی خوب با خاطره‌ای خوش لیگ را به پایان برسیم.


وی در مورد گل پرسپولیس که آفساید  اعلام شد اینگونه توضیح داد: من در آن صحنه از دروازه دور بودم و متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد و این کارشناسان هستند که می‌توانند نظر درست را در این باره ارائه دهند.

بازیکن تیم سپاهان در ادامه افزود: در پایان بازی جشن باشکوهی را برای ما ترکیب دادند. همین جا باید از زحمات مدیران باشگاه و مسئولان سازمان لیگ تشکر کنم.

 

امیدوارم جشنهای بهتر از این را برگزار کنیم تا کل آسیا بهفمند که تیمهای ایرانی حرفه‌ای هستند و مراسم حرفه‌ای هم برگزار می‌کنند.

 

 

حسینی در رابطه با شعارهای هواداران پرسپولیس اظهارداشت: من وقتی در جریان بازی قراردارم به بیرون فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم نسبت به همه چیز بی‌اعتنا باشم.

مدافع تیم سپاهان در پایان در مورد مذاکره با پرسپولیس گفت: تا الان فقط با تیم سپاهان و شخص ساکت مذاکره کرده‌ام، چراکه تا پایان این بازی با سپاهان قرارداد داشتم و مذاکره‌ام با سایر تیمها غیراخلاقی بود. باتوجه به پایان یافتن فصل می‌توانم با آرامش به پیشنهادات رسیده فکر کنم. باید بگویم شخصا به علی دایی علاقه زیادی دارم، چراکه سالها با وی کار کردم و دایی واقعا در فوتبال به من کمک کرده است. خوشحال می‌شوم که دوباره با وی کار کنم اما باید با تمرکز و آرامش در مورد تیم آینده‌ام تصمیم بگیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)