مگر می شود پرتاب سنگ های به این بزرگی را تکذیب کرد؟

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال ایران همه چیزمان به همه چیزمان می آید و فقط بلد هستیم حرف بزنیم و هیچوقت سراغ جبران ضعف ها نمی رویم.

 

علي دايي درباره بازي برگشت تيم فوتبال پرسپوليس مقابل گسترش فولاد تبريز در فينال جام حذفي گفت: قطعا شرايط اين مسابقه با بازي رفت متفاوت خواهد بود. ما پس از بازي رفت نسبت به اين تيم شناخت بيشتري پيدا كرديم و در بازي برگشت، عملكرد بهتري خواهيم داشت.

 

 مطمئن هستم ما در برابر 100هزار تماشاگر پرسپوليسي اين فينال را برگزار كرده و اميدوارم در پايان آن جشن قهرماني را بگيريم. مي‌دانم كه مشكل خاصي در برگزاري بازي برگشت پيش نخواهد آمد و از اين حيث به هيچ وجه شبيه به بازي رفت در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز نخواهد بود.

وي در توضيح بيشتر شرايط بازي رفت دو تيم گفت:

 

 

 

 هيچ كجاي دنيا چنين نيست. مطمئن هستم اگر در هر جاي دنيا چنين شرايطي بود، بازي را قطع كرده و پس از آن درباره نتيجه‌اش حكم صادر مي‌كردند؛ اما متاسفانه با پرتاب سنگ‌ها و بوجود آمدن شرايط بسيار بد براي من و ديگر مربيان و بازيكنان، بازي كه تعطيل نشد هيچ، مسوولان هم اين اقدام را تكذيب كردند. متاسفانه در فوتبال ما همه چيزمان همين است و فقط حرف مي‌زنيم. اصلا دنبال جبران ضعف‌ها و كاستي‌ها نيستيم.

واقعا شرايط خوبي در تبريز نداشتيم. تعجب بيشتر من از آن است كه مسوولين آنجا پرتاب سنگ به سمت نيمكت تيم ما و كنار زمين مسابقه را تكذيب كردند. مگر مي‌شود پرتاب سنگ‌هايي به چنان بزرگي را تكذيب كرد؟

 

 

دايي با تبريك به تيم سپاهان براي قهرماني در ليگ برتر، تصريح كرد: تيم ما در آن مسابقه شايسته برد بود چرا كه فرصت‌هاي گلزني زيادي را هم از دست داديم. ضمن اين كه داور مديريت لازم را بر بازي نداشت. او در اكثر صحنه‌ها به سود تيم سپاهان سوت زد. داور حتي نگذاشت ضربه ايستگاهي ما در دقيقه پاياني بازي زده شود و خيلي زود سوت پايان را به صدا در آورد.

 

 جالب است كه برخي مي‌گويند به دليل كم بودن فرصت و برگزاري مراسم جشن قهرماني، بايد همه چيز سر وقت انجام مي‌شد اما سوال مي‌كنم اگر چنين است، پس چرا اصلا بازي كرديم؟ آيا اين مسابقه براي ما و تيم سپاهان مهم نبود؟

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس افزود: همه ديدند كه سپاهان با تمام قوا به مصاف ما آمده بود، پس حتما اين بازي برايشان اهميت داشت. من معتقدم قهرماني ليگ امسال واقعا حق سپاهان بود چرا كه اين تيم در اواسط فصل امتيازات خوبي جمع كرد و حتي نگذاشت كار به ديدار پاياني بكشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)