مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپوليس منتظر روزهاي روشن اين تيم باشند چرا كه هم علي كريمي مي‌ماند و هم رويانيان و دنيزلي.

 

اين روزها نااميدي در پرسپوليس موج مي‌زند. شكست‌هاي پي در پي سبب شده هواداران پرسپوليس با ياس به آينده تيمشان نگاه كنند اما خبرهايي شنيده مي‌شود درباره تحول پرسپوليس در فصل آينده.

 

برخلاف صحبت‌هايي كه درباره اختلاف ميان دنيزلي و رويانيان با علي كريمي شنيده مي‌شود براي ليگ دوازدهم هم دنيزلي و رويانيان در پرسپوليس مي‌مانند و هم علي كريمي.

كريمي كه پس از بازي پرسپوليس – الهلال از خداحافظي صحبت كرده بود بعد از ابراز علاقه طرفداران پرسپوليس و اينكه از او خواسته بودند آنها را تنها نگذارد از تصميم خود صرفنظر كرده و قرار است در پرسپوليس بماند تا در كنار بازيكنان جديد، تيمي رويايي تشكيل دهند.

حالا بايد گفت مقصد علي كريمي نه ليگ آمريكا است، نه ليگ امارات و نه ليگ هند. كريمي در پرسپوليس مي‌ماند تا فصل آينده هم كاپيتان اين تيم پرطرفدار در زمين مسابقه باشد. از سويي ديگر تلاش‌هاي رويانيان براي تشكيل تيمي قدرتمند آغاز شده.

حضور چند ستاره ملی پوش در كنار علي كريمي مي‌تواند پرسپوليس كهكشاني ليگ يازدهم را تشكيل دهد. هواداران پرسپوليس منتظر روزهاي روشن اين تيم باشند چرا كه هم علي كريمي مي‌ماند و هم رويانيان و دنيزلي.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)