مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با تبدیل تهدیدها به فرصت بیماری کهنه پرسپولیس را درمان می کنیم.

 

سردار محمد رویانیان در این ارتباط می گوید: پرسپولیس مدتی است که هدف یکسری برنامه ریزی ها قرار گرفته است. طرح هایی که هدف از آن افول پرسپولیس و دلسرد کردن هواداران است. 

 

مدت ها است که افراد و گردهمایی به شکل هدفمند و به صورت های گوناگون اما پنهانی اقداماتی را علیه پرسپولیس شروع کرده اند. آرزوی آنها سقوط قطعی پرسپولیس به دسته پائین تر بود و در این مسیر در تمام ابعاد فعال بودند.

 

وی ادامه داد: در این مدت برای دستیابی به موفقیت تلاش های بسیاری انجام دادیم. هنگامی که افتخار خدمت به هواداران پرسپولیس به من داده شد، اقدامات و هزینه هایی صورت گرفت که آنها را غافلگیر کرد، اما بی کار ننشستند و با توسعه فعالیت های خود، دسیسه های جدیدی را طراحی کردند که به زودی در جای خود به شکل کاملا شفاف به هواداران و رسانه ها درباره آن خواهم گفت.

 

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه با اشاره به اینکه باید از شرایط پیش آمده فرصت های جدیدی ساخت، تصریح می کند: به لطف خدا پرسپولیس سقوط نکرد. البته این فشارها و مشکلات باعث شد غده های بیماری پرسپولیس سر باز کند تا مشکلات اساسی سال های اخیر کاملا شناسایی شود. تشخیص درست درد و عوامل آن، 50 درصد راه درمان است و به امید خدا و در سایه حمایت هواداران با اقداماتی که صورت خواهد گرفت، 50 درصد باقی مسیر طی خواهد شد تا پرسپولیس بهبود پیدا کند.

 

رویانیان ادامه می دهد: زمانی که به فوتبال آمدم هیچگاه باور نمی کردم فوتبال تا این حد ناپاک باشد. دشمنان پرسپولیس تمامی تلاش خود را برای سقوط تیم به دسته یک انجام دادند اما به هدف نهایی خود نرسیدند، هر چند که ضربات زیادی به پیکره پرسپولیس وارد کرد اما همانطور که گفتم از این مشکلات فرصت های تازه ای خواهیم ساخت. اکنون نقطه ضعف های پرسپولیس که طی سالیان متمادی بوجود آمد را می شناسیم نقاط ضعفی که به بدخواهان پرسپولیس فرصت عرض اندام می داد و با رفع آنها این فرصت ها را از آنها خواهیم گرفت.

 

وی خطاب به هواداران صحبت های خود را اینگونه ادامه می دهد؛ از این شرایط نباید ترسید. زمان پایان نگرانی ها به زودی فرا می رسد، چون پرسپولیس در شرایط خروج از بحران قرار گرفته است. در این مدت بر هواداران و ما بسیار سخت و دشوار گذشت. باور آنچه بعضی صورت می دادند دشوار بود اما با شناسایی بیماری ها و ضعف ها می خواهیم پرسپولیس را در مقابل عوامل بیماری زایی که از بیرون به ما حمله می کنند واکسینه کنیم و برای سال آینده تیمی قدرتمند، هماهنگ و منسجم تشکیل می دهیم.

 

سردار رویانیان در پایان با اشاره به شایعات روزهای گذشته در ارتباط با سفر دنیزلی به ترکیه گفت: آقای دنیزلی قصد سفر نداشتند، اما بیماری که برای همسر ایشان پیش آمد، سفرشان را اجتناب ناپذیر کرد. دنیزلی با من تماس گرفت و موضوع را که در میان گذاشت، اجازده دادیم که به ترکیه برود. البته این کار را برای مقاصد انسان دوستانه انجام دادیم ولی بعد از بازگشت ایشان در رابطه با سفرهای آقای دنیزلی به ترکیه جلسه ای خواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)