مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران معتقد است كه این تیم درفصل آینده با مدیریت رویانیان به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.

 

جمشید زارع در پاسخ به سوالی در خصوص حاشیه های سفر دنیزلی گفت: برخلاف شایعاتی كه در رسانه ها پخش می شود دنیزلی به زودی به تهران بازخواهد گشت و مشكلی در این زمینه وجود ندارد.

 

 

وی ادامه داد: ممكن است در زندگی هر انسانی مشكلات شخصی به وجود بیاید و رویانیان نیز به خوبی مشكل او را درك كرده و به سرمربی تیم مرخصی داده است.

 

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران گفت: باید از فرصت ها استفاده كنیم و در مدت باقی مانده تا پایان لیگ با ریشه یابی سعی كنیم مشكلات را برای فصل آینده بر طرف نماییم.

 

وی تصریح كرد: مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت بازیكنان كرده است و فكر نمی كنم دلیلی برای بی انگیزگی بازیكنان گذاشته باشیم.

 

وی اظهار داشت: بازیكنان ما 70 درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفته اند و در تیمی بازی می كنند كه به اعتقاد كارشناسان كنفدراسیون فوتبال آسیا كمپ پنج ستاره دارد. تیم پرسپولیس در سه دیدار كه در وسط هفته هم برگزار شد، ركورد 250 هزار هوادار را زده است و شاید هیچ تیمی در جهان اینچنین هوادار در اختیار نداشته باشد.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران تاكید كرد: زمانی كه با هواداران روبه رو می شویم از آنها خجالت می كشیم اما قول می دهم با مدیریت صحیح رویانیان فصل آینده تیمی قدرتمند بسازیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)