مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رد اخبار منتشر شده در خصوص علاقه مصطفی دنیزلی به فسخ قرارداد و مربیگری در ترکیه گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

 

محمد رویانیان كه در پاسخ به سوالی در خصوص تمایل دنیزلی برای فسخ قرارداد و مربیگری در تركیه سخن می گرفت، افزود: دنیزلی به خاطر عمل جراحی همسر و وضعیت سخت پدر همسرش مجبور شد به تركیه برود.

 

 

وی با اشاره به اینكه دنیزلی سرمربی این تیم بزودی به ایران باز می گردد و مساله فسخ قرارداد به هیچوجه مطرح نیست گفت: یك پرسپولیس تمام عیار تشكیل خواهم داد.

 

 

رویانیان گفت: به رغم میل باطنی و تنها به دلایل انسانی موافقت كردم تا دنیزلی چند روزی به تركیه سفر كند. وی قبل از بازی فولاد بازگشته و احتمالا روز جمعه در تهران خواهد بود. اصلا موضوع فسخ قرارداد تا پایان سال وجود ندارد.

 

وی درباره اختلاف علی كریمی ومصطفی دنیزلی و تاثیر ان برتیم پرسپولیس گفت: تا جایی كه اطلاع دارم، كریمی و دنیزلی هر دو می توانند باشند و هر دو می توانند بروند . لازم نیست كه اختلافی باشد . برآوردهای ما حاكی است كه اختلافی وجود ندارد و خود آنها نیز به این مساله اذعان كرده اند.

 

وی در باره اینكه با حضور دنیزلی بجای استیلی قرار بود، شرایط تیم پرسپولیس بهتر شود، گفت: دنیزلی تنها به خواست هواداران به این تیم آورده شد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در ادامه اظهار كرد: استیلی نمی توانست در آن شرایط به كارخود ادامه دهد. چون نمی گذاشتند روی نیمكت بنشیند. هواداران اجازه نمی دانند.

 

‘استیلی دیگر روحیه كاری نداشت و مجبور شد برود و بهترین گزینه و خواست هوداران هم در آن مقطع زمانی دنیزلی بود و آمد تا تیم خوب شود.

 

از رویانیان درباره اظهارات دنیزلی مبنی بر كنارگذاشتن 10 بازیكن پرسپولیس و بی انگیزه شدن آنان در ادامه رقابت های لیگ برتر سوال شد كه پاسخ داد: دنیزلی گفته بود كه 10 نفر از مجموع بازیكنان حتی فوتبالیست هایی كه اصلا تا الان بازی نكرده اند، كنار گذاشته می شوند، اما كلا این سخنان مطلوب نبود.

 

وی خاطرنشان كرد: برخی از سایت ها هم مطالب را خیلی بد منعكس كردند. البته چنین اظهاراتی تبعات منفی روی بازیكنان دارد.

 

وی گفت: شخصا با بازیكنان صحبت كردم و تصمیمی هم گرفته نشد كه چه كسی می رود. تلاش شد تا این سخنان و تاثیرات منفی آن خنثی شود.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درپاسخ به سوالی درباره چگونگی تشكیل تیم پرستاره پرسپولیس برای فصل بعد گفت: قول داده ام تیم تمام عیار برای فصل بعد تشكیل دهم و این كار را خواهم كرد.

 

رویانیان اضافه كرد: مذاكراتی انجام شده و پیگیری ها در حال صورت گرفتن است. از نظر مالی و فنی و انتخاب بازیكن هیچ مشكلی فراروی باشگاه نیست. با دنیزلی هم حرف زده ایم. یك تیم از سه ماه قبل روی بازیكنان جوان داخلی و فوتبالیست های خارجی كار می كند.

 

ما به دنبال ایجاد یك تیم عالی ، كامل و برتر در لیگ ایران و یك تیم قدرتمند در آسیا هستیم .

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درپایان این مصاحبه درباره تامین هزینه های سنگین وپرداخت مدیران قبلی پرسپولیس گفت : برنامه های اقتصادی و ایجاد شركت های تجاری و بحث فروش كارت های هواداری با قابلیت ها و امكانات بسیار متنوع و جدید مد نظر است .

 

رویانیان گفت: برای نمونه دارندگان این كارت های هواداری دو یا سه ستاره می توانند هر وقت بخواهند برای هر بازی به طور رایگان وارد ورزشگاه آزادی شوند.

 

وی افزود كه دارندگان این كارت ها می توانند بیمه شخص ثالث را كه اجباری است برای خودروهای خود با تخفیف گرفته و یا به صورت قسطی حق بیمه پرداخت كنند.

 

وی خرید اینترنتی و فیزیكی برای دارندگان كارت ها در فروشگاه ها و ایجاد شركت های سهامی و تجاری را از دیگر برنامه های پرسپولیس برای تامین هزینه ها دانست و گفت: تا پایان امسال پرسپولیس قادر خواهد بود مشكلاتش را برطرف كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)