مرجع خبری پرسپولیس : نشست هماهنگی پیش از بازی تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ با حضور سرپرستان، ناظران، نمایندگان هیات فوتبال، یگان ویژه و مسئولان برگزاری این بازی پنجشنبه شب در هتل اوکسیم برگزار شد.

 

در این جلسه کلیه امور جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد در حالی در ورزشگاه الغدیر برگزار می شود که دو تیم می بایست 90 دقیقه قبل از آغاز بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند. تیم پرسپولیس با لباس سفید و تیم فولاد با لباس قرمز در این بازی به میدان خواهند رفت.

 

در جلسه یک ساعته هماهنگی قبل از این بازی، نوذر رودنیل ناظر بازی و نماینده فدراسیون، نادر جعفری ناظر داوری، نماینده یگان ویژه، داور بازی، نماینده هیات فوتبال، مسئولان برگزاری، آقای ابن قاسم سرپرست فولاد، دکتر محمد زادمهر سرپرست و رضا ریاضتی مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.

 

ورزشگاه الغدیر که حدود 45 هزار نفر گنجایش دارد، فردا یک بازی جذاب را برای افتتاحیه خود پیش رو دارد.

 

در این جلسه نمایندگان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند؛ اولین باری است که به یک شهرستان آمده ایم که هیچ خبری از یگان ویژه و نیروی انتظامی از فرودگاه تا هتل نبود و پیش بینی هر اتفاقی می شد، که در این خصوص نمایندگان میزبان ضمن عذرخواهی، گفتند؛ به ما اطلاع نداده بودند.

 

در ادامه جلسه، با پلیس امنیت و نیروی انتظامی هماهنگ شد که امروز تیم پرسپولیس را مورد حمایت قرار داده و این تیم را از هتل تا ورزشگاه و سپس تا فرودگاه اهواز همراهی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)