مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه گفت: با پرسپولیس قهرمانی‌های مختلفی را تجربه کردم اما کسب اولین قهرمانی با روبین‌کازان در روسیه شبی رویایی را برایم رقم زد.

 

علیرضا حقیقی در خصوص اولین قهرمانی‌اش در لیگ روسیه اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را مقابل دینامو برگزار کردیم.

 

ما قطعاً مستحق پیروزی بودیم و حتی در این بازی 2 توپ ما به دلیل بدشانسی به تیرک دروازه حریف خورد ولی به حق خود رسیدیم.

 

وی افزود: نمی‌دانم چگونه باید خوشحالی خودم را توصیف کنم. یکی از مهم‌ترین جام های روسیه را به دست آوردیم. من هم در این بازی بر روی نیمکت بودم و آماده بودم که به تیم خدمت کنم.

 

حقیقی ادامه داد: تا به امروز روبین‌کازان باوجود اینکه در لیگ روسیه قهرمانی‌‌های زیادی دارد در جام حذفی این کشور قهرمان نشده بود، به همین دلیل این قهرمانی ارزش صدچندان برای باشگاه روبین‌کازان داشت. خدا را شکر می‌کنم که این عزت را به من داد به عنوان نماینده ایران در تیم روبین‌کازان این قهرمانی را جشن بگیرم. شبی فراموش نشدنی بود.

* علیرضا حقیقی در جشن قهرمانی روبین کازان

 

وی درباره عکس‌العمل هواداران روبین‌کازان گفت: خدا را شکر هواداران ارتباط نزدیکی با من دارند. آنها عاشق تیم هستند در بازی‌های داخل و خارج خانه ما را تنها نمی‌گذارند. این بازی در شهری بی‌طرف برگزار شد و 80 درصد ورزشگاه را روبین‌کازانی‌ها پر کردند. البته هواداران پرسپولیس نیز همیشه جایگاه خود را در قلب من دارند که باید یادی از آنها کنم.

 

وی خاطرنشان کرد: با این قهرمانی سال آینده در لیگ اروپا شرکت خواهیم کرد. این یک امتیاز برای من است. این قهرمانی پیامدهای خیلی خوبی برای شخص من و روبین‌کازان روسیه داشت که بسیار با ارزش و مثال‌زدنی است.

 

دروازه‌بان تیم روبین‌کازان درباره حضورش در اردوی تیم ملی گفت: آمده‌ام با تمرینات و دانش جدیدی که یاد گرفتم به تیم ملی کمک کنم. هیچ مشکلی ندارم و هر روز به تجربه‌هایم اضافه می‌شود. آموختن در روسیه را خیلی دوست دارم و از کوچکترین لحظات بهترین استفاده را می‌کنم.

 

حقیقی درباره جشن قهرمانی روبین‌کازان پس از بازی با دینامو گفت: واقعاً جشن بسیار شیرین و عجیبی بود. پس از این که عازم روبین‌کازان شدیم و پای خود را از هواپیما پایین گذاشتیم در فرودگاه کازان جمعیتی حضور داشتند که واقعاً ندیده بودم. مردم اجازه نمی‌دادند از فرودگاه خارج شویم و مجبور شدیم به استادیوم برویم و جشن قهرمانی بگیریم تا هواداران دست خالی به منزل خود نروند. پس از آن هم جشن قهرمانی رؤیایی را در ورزشگاه خودمان گرفتیم و این قهرمانی همیشه در یاد من می‌ماند.

 

وی افزود: من با پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی داشته‌ام اما جشن آن با این جشن زمین تا آسمان فاصله دارد. من امیدوار هستم با تیمی مستحکم بتوانیم فصل آینده تیمی پرقدرت را بسازیم چون مسئولان کازان به دنبال این هستند تا تیم در لیگ‌های اروپایی به قهرمانی برسد.

 

حقیقی در خاتمه یادآور شد: این قهرمانی تازه اول راه من بود و روحیه من را چند برابر کرد. با مسائل ریز و درشت آشنا شدم و آماده هستم تا مسئولان روبین‌کازان به من اعتماد کنند و من را درون دروازه قرار دهند. خوشبختانه دیگر با روسیه و فضای آن کاملاً آشنا شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)