مرجع خبری پرسپولیس : هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به احتمال فراوان امروز در خصوص قانون پر سر و صدای ممنوعیت استفاده از دروازه بان خارجی در لیگ برتر تصمیم گیری می کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ از همان نخستین روزهای حضور غلامرضا بهروان به جای عزیزالله محمدی در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال خبر لغو قانون منع استفاده از دروازه بان های خارجی در رسانه ها منتشر شد.

 

 

بهروان نیز بارها تاکید کرده بود که به نظر باشگاه ها در این خصوص احترام می گذارد و این قانون در فصل دوازدهم لیگ برتر ایران اجرا نخواهد شد.

 

با جدایی عزیزمحمدی از سازمان لیگ جدی ترین حامی این قانون نیز از تشکیلات اجرایی فوتبال ایران خارج شد تا لیگ برتری ها نسبت به لغو این قانونی عجیب با خوشبینی بیشتری مواجه شوند.

 

با این حال آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همه این خوشبینی ها را نقش بر آب کرد. برخی از اعضای هیئت رئیسه با بهانه حمایت از تولید داخلی از بهروان خواستند نه تنها ادامه اجرای این قانون را در لیگ دوازدهم اعلام کند، بلکه ممنوعیت حضور دروازه بان های خارجی علاوه بر لیگ برتر، به لیگ دسته یک هم تعمیم داده شود. عزیزمحمدی و محمدرضا ساکت جدی ترین حامیان این قانون بودند که با حمایت تلویحی کفاشیان از سوی بهروان رسانه ای شد.

 

با این حال مخالفت مدیران باشگاه های لیگ برتری، مربیان و حتی برخی مسئولین بلند پایه فدراسیون فوتبال بار دیگر در فضای فوتبال ایران طنین انداز شد و رای 78 درصدی مردم به لغو این قانون در برنامه 90 موجب شد تا علی کفاشیان در همان برنامه اعلام کند ادامه اجرای آن قطعی نیست و احتمال تغییر نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وجود دارد.

 

به همین خاطر اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز بار دیگر تشکیل جلسه می دهند تا علاوه بر روشن شدن تکلیف حضور دروازه بان های خارجی در خصوص احتمال کاهش تعداد تیم ها و مواردی از این دست تصمیم گیری شود.

 

منابع خبری از احتمال آزاد شدن ورود دروازه بان های خارجی به لیگ برتر و استفاده از این قانون در مسابقات دسته یک در جلسه امروز خبر می دهند. همچنین این احتمال وجود دارد که قانونی مبنی بر ممنوعیت خرید بازیکنان عراقی در لیگ برتر ایران تصویب شود. این موضوع به خاطر بی نظمی های مداوم بازیکنان عراقی در تیم های لیگ برتری در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)