مرجع خبری پرسپولیس : با پایان یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ایران و سومین قهرمانی پیاپی سپاهان تنور نقل و انتقالات بار دیگر در فوتبال ایران داغ شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ انتقال ایوان پتروویچ هافبک سابق تیم های ابومسلم، پرسپولیس و شاهین بوشهر به تیم فوتبال مس کرمان نخستین اتفاق فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم بود. پتروویچ امروز قرارداد 2 ساله خود را با مس امضا کرد.

 

* کاستا سرمربی پرتغالی صنعت نفت آبادان قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. این مربی امروز اسامی بازیکنان مازاد این تیم شامل : عماد زعتره، فونیکه سی، عباس محمدی، حبیب منگلشی، هدایت شهریاری و حسین سلامی را به باشگاه تحویل داد.

 

* فونیکه سی که در لیست مازاد صنعت نفت آبادان قرار گرفت با تیم فوتبال عجمان امارات قرارداد داخلی امضا کرده و پس از پرداخت پول رضایتنامه راهی لیگ امارات خواهد شد.

 

* سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: آرش افشین معافیت خود را از خدمت سربازی دریافت کرده و یک سال دیگر با این باشگاه قرار دارد.

 

* رضا نوروزی که شایعاتی مبنی بر پیوستن او به پرسپولیس منتشر شده بود به علت پارگی رباط صلیبی و انجام عمل جراحی دستکم 3 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

 

* عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته صبای قم پس از اعلام خبر قطع همکاری با این تیم با مسئولان باشگاه پیکان برای امضای قرارداد به توافق رسید. گواردیولا وطنی برای فصل آینده از پیکانی ها تقاضای بودجه 8 میلیارد تومانی و انتقال 18 بازیکن جوان از لیگ های پایین تر کرده است.

 

* مدیرعامل باشگاه صبای قم با رد اخبار منتشر شده مبنی بر حضور علی دایی روی نیمکت این تیم اعلام کرد، سرمربی فصل آینده صبا قطعا ایرانی خواهد بود.

 

* مجید جلالی پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر امروز با باشگاه فولاد خوزستان تسویه حساب کرد.

 

* علی کریمی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تمایل برای تمدید قرارداد با این تیم اعلام کرد اگر مسئولان باشگاه به ادامه همکاری با این بازیکن تمایل داشته باشند قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 

* مسئولان باشگاه مس کرمان فردا با امیر قلعه نوعی سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی تبریز ملاقات و پیشنهاد حضور روی نیمکت این تیم را به وی ارائه خواهند کرد.

 

* کریم انصاری فرد آقای گل لیگ یازدهم در خصوص پیشنهاداتش گفت: در این رابطه صحبت نمی کنم چون مسائلی که سال گذشته اتفاق افتاد باعث اذیت من شد و برخی ها گفتند بازارگرمی می کنم در حالی که من نیازی به این کار ندارم.

 

* حاج عیسی مهاجم الجزایری القادسیه کویت که به “روبرتو باجو” اعراب معروف است با تایید پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از وزنه های فوتبال آسیا محسوب می شود اما به دلیل عدم آشنایی با زبان فارسی و شرایط فوتبال ایران، پیوستن به این تیم در اولویت من نیست.

 

* حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اعلام این مطلب از خرید 7 بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات خبر داد.

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اخصاصی مرجع خبری پرسپولیس/ استفاده از این مطلب تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)