مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد مهاجم لیبیایی با این بازیکن به توافق رسیدند و پس از بازگشت کاروان تیم از سفر به امارات، این توافق مکتوب خواهد شد.

 

كاروان پرسپوليس امروز ساعت 11:40 دقيقه راهي امارات مي‌شود. قرار است پرسپوليسي‌ها ساعت 9 صبح در هتل المپيك صبحانه بخورند و سپس راهي فرودگاه شوند.

 

جمشيد زارع و مدير بين‌الملل باشگاه بامداد ديروز به امارات رفتند تا كارهاي مقدماتي اسكان تيم در دبي را انجام دهند.

‌‌‌‌‌ تعداد 11 خبرنگار و عكاس براي پوشش حضور پرسپوليس در امارات همراه اين تيم به دبي مي‌روند. قرار بود اصحاب رسانه فردا راهي دبي شوند اما احتمالا امروز عازم دبي خواهند شد. البته هتل اصحاب رسانه با پرسپوليس مشترك نيست.

‌‌‌‌‌ بعد از بازگشت رويانيان از چين قرار شده تيم اميد پرسپوليس در تورنمنتي كه اوايل خردادماه انجام مي‌شود به چين برود. قرار است چند بازيكن تيم ب هم همراه اميدها به چين بروند.

‌‌‌‌‌ قرار است بعد از بازگشت از امارات توافق براي حفظ ايمون زايد مكتوب شود.

‌‌‌‌‌ ديروز فيلم بازي با فولاد در اختيار بازيكنان قرار گرفت. فيلم ديدار الغرافه – الشباب هم به كادر فني داده شد.

‌‌‌‌‌ قرار است مصطفي دنيزلي برنامه‌هاي مكتوبش را تا اوايل ماه آينده به رويانيان بدهد.

‌‌‌‌‌ ديروز پاسپورت 6 نفر از پرسپوليسي‌ها كه آن را به باشگاه تحويل نداده بودند در حاشيه تمرين گرفته شد.

‌‌‌‌‌ پدر سعيد قدمي بازيكن جوان پرسپوليس ديروز در محل تمرين بود و با عاشوري و دنيزلي صحبت كرد، قرار است بعد از بازگشت پرسپوليس از دبي پدر قدمي باز هم با دنيزلي صحبت كند.

‌‌‌‌‌ ايوان هاشك سرمربي الهلال عربستان بعد از تساوي 2-2 با الاهلي در جام پادشاهي و حذف اين تيم از اين رقابت‌ها از كار بركنار شد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)