مرجع خبری پرسپولیس : با اينكه زمان نقل و انتقال بازيكنان در ليگ برتر رسما از امروز آغاز مي‌شود اما هفته‌هاست كه تيم‌ها باب مذاكره را با گزينه‌هاي مورد نظرشان باز كرده‌اند.


پرسپوليس كه مي‌خواهد ناكامي‌هاي فصل گذشته را جبران كند خيلي بيشتر مورد توجه قرار دارد كه بالاخره چه بازيكناني به اين تيم مي‌آيند.

 

در حالي كه نام ليست مازاد هم تا امروز از سوي دنيزلي اعلام نشده اما بدون ترديد چند نفري براي خالي شدن ليست بايد از پرسپوليس جدا شوند. قاضي، ماهيني، گردان، حدادي‌فر و بنگر نام‌هايي هستند كه تا امروز بيشتر مطرح بودند و حتي گفته مي‌شود كه بعضي از آنها با پرسپوليس به توافق هم رسيده‌اند.

 


اما شرط لازم براي موفقيت در يك فصل، تنها جذب ستاره‌ها نيست و به عوامل بسياري نياز دارد كه شايد پرداختن به آنها در حوصله اين مطلب نباشد اما حفظ مهره‌هاي كليدي و مدنظر كادر فني هم يكي از همان عوامل موفقيت است.

 

به همين دليل بايد ديد مصطفي دنيزلي چند بازيكن را مي‌خواهد و كدامشان هم حاضر به تمديد قرارداد هستند. در اين جمع فعلي هستند بازيكناني كه با توجه به عملكرد ضعيف پرسپوليس در ليگ يازدهم، همچنان مشتري دارند. يكي از آنها مهرداد پولادي است. ملي‌پوش كشورمان از سپاهان پيشنهاد دارد و حتي گفته مي‌شود قبل از سفر پرسپوليس به امارات با او تماس هم گرفته اند.

حالا بايد ديد موضع پرسپوليس چه خواهد بود. آيا آنها حاضر مي‌شوند به راحتي يكي از بهترين‌هاي خود را از دست داده و يك رقيب جدي را قوي‌تر كنند؟ شايد اگر پرسپوليس پولادي را از دست بدهد، با توجه به توانايي‌هاي او از بازي در چند پست، بهتر از او را پيدا نكند. او در تمام بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا يكي از موثرترين بازيكنان پرسپوليس بود.

سردار رويانيان كه مي‌خواهد ماحصل زحمات و هزينه كردن‌هايش را در ليگ دوازدهم ببيند بايد نفرات اصلي تيمش را حفظ كند و اين ميسر نمي‌شود مگر با توافق طرفين.

امروز كافي است پرسپوليس كمي كوتاهي كند، آن وقت خواهيد ديد به يك چشم برهم زدن بازيكنانش را تيم‌هاي ديگر جذب مي‌كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)