اگر روزی به ایران برگردم، دوست دارم پیراهن پرسپولیس را بپوشم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ملی پوش الوصل خبر مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس که در برخی رسانه ها منتشر شده بود را تکذیب کرد.

 

بعد از پيروزي الوصل مقابل الوحده شايعه‌اي در دبي پيچيد با اين مضمون كه مديران پرسپوليس با خلعتبري مذاكره كرده‌اند البته كه مهاجم الوصل بي‌خبر است از اين موضوع و كاملا تكذيب مي‌كند مذاكره با مسوولان پرسپوليس را.

 

 

چرا به اردوي تيم ملي نيامدي؟


فعلا كه در امارات بازي داريم و تعطيل نيستيم كه بيايم اردو.

در اردوي تيم ملي در تركيه كه شركت مي‌كني؟
فدراسيون فوتبال به باشگاه الوصل نامه زده اما هنوز مشخص نيست اماراتي‌ها با حضور من در اردوي تيم ملي موافقت كنند يا نه، اگر موافقت كنند با تيم ملي به اردوي تركيه مي‌روم در غير اين صورت نمي‌توانم تيم ملي را همراهي كنم.

در جام خليج فارس الوحده را هم برديد.
بازي بعد از 90 دقيقه در وقت‌هاي اضافه يك- يك تمام شد اما خدا را شكر در پنالتي توانستيم الوحده را ببريم و به مرحله نيمه‌نهايي صعود كنيم.

مربي الوحده برانكو بود؟
برانكو سرمربي الوحده شد اما روز بازي روي نيمكت ننشست!

اصلا او را ديدي؟
برانكو را نديدم. اصلا نمي‌دانم به ورزشگاه آمده بود يا نه!

يكي از تماشاگران ويژه بازي الوصل – الوحده هم آگرو، داماد مارادونا بود…
بله، آگرو هم به استاديوم آمد و بازي را از نزديك ديد. او را ديدم و با هم سلام عليك كرديم.

با هم حرفي نزديد؟
نه، تنها در حد احوالپرسي و دست دادن.

خيلي‌ها دوست دارند بدانند محمدرضا خلعتبري برمي‌گردد ليگ ايران يا نه؟
فعلا كه با الوصل قرارداد دارم و تمركزم روي بازي‌هاي اين تيم است. هنوز تصميمي براي فصل بعد نگرفته‌ام و منتظرم بازي‌هاي الوصل به پايان برسد.

احتمال دارد به ليگ ايران برگردي؟
دلم كه براي ليگ ايران و همبازي‌هايم تنگ شده اما گفتم كه هنوز تصميمي در اين باره نگرفته‌ام. احتمالش وجود دارد كه به ليگ ايران برگردم اما هنوز مذاكره اي با تيمي انجام نداده‌ام.

شايعه شده با مسوولان پرسپوليس براي فصل بعد در دبي مذاكره كردي…
مذاكره؟ من اصلا بازيكنان و مسوولان پرسپوليس را در دبي نديدم كه بخواهم حرف بزنم. مديربرنامه دارم و شخصا با كسي حرف نمي‌زنم. اين شايعه را از قول من تكذيب كنيد چرا كه من در دبي با مسوولان پرسپوليس مذاكره نكردم.

درست است كه برگردي ايران مي‌خواهي پرسپوليسي شوي؟
برگردم ايران تنها قرمز مي‌پوشم و پرسپوليسي مي‌شوم البته به احتمال خيلي زياد به بازي در خارج از كشور ادامه مي‌دهم و حالا حالاها به ليگ ايران برنمي‌گردم.

انگار در امارات خيلي راحتي؟
از وقتي آمدم الوصل، تيم شرايط مطلوبي به دست آورد. مسوولان تيم و مارادونا از من رضايت كاملي دارند و فكر مي‌كنم اگر در امارات بمانم با پيراهن الوصل به فوتبالم ادامه خواهم داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)