مرجع خبری پرسپولیس : تحرك فراوان غلام در گوش راست تهاجمي تيمش و تاثيرگذاري روي گل اول و چند حمله خطرناك ديگر رضايي را در زمره بازيكنان آماده‌ پرسپوليس قرار داد.

 

چرا ديوار دفاعي چيده نشده بود؟
گل الشباب همه پرسپوليسي‌ها را غافلگير كرد و 35 دقيقه طول كشيد تا شوت عيسي محمد جبران شود.

 

با وجود پيروزي پرسپوليس، گلي كه اين تيم در دقيقه 8 دريافت كرد عجيب بود چرا كه مشخص نشد چرا براي ضربه ايستگاهي الشبابي‌ها هيچ ديوار دفاعي چيده نشد!

 

در اين ميان يا آودوكيچ مقصر است كه ديوار نچيده يا بازيكنان اهمال كرده‌اند. ظاهرا در لحظه نواخته شدن ضربه عيسي محمد تنها نوري و كريمي مقابل توپ بودند و بين آنها هم فاصله‌اي افتاد تا شوت مدافع اماراتي با چرخشي عجيب در ميان بهت آسمير به تور بنشيند.

 

تغيير عجيب دنيزلي جواب داد
تعويض و تغيير تاكتيكي مصطفي دنيزلي در دقيقه 33 بازي در نگاه اول بسياري را متعجب و شگفت زده كرد. هر چند سامان آقازماني يك كارت زرد گرفته و مستعد دريافت كارت زرد دوم بود اما دنيزلي تاكنون از پولادي در ميانه زمين بازي نگرفته بود و بازگرداندن پولادي به پست قبلي‌اش – كه يك بار مقابل پاس همدان در بازي تداركاتي در آنجا تست شده بود- جالب به نظر مي‌رسيد. اتفاقا حضور پولادي در اين پست كاملا جواب داد و دوندگي موثر او خلا هميشگي ميانه ميدان قرمزها را پر كرد.

 

این ایمون زاید دوست داشتنی
ایمون زاید که یک دقیقه بعد از گل الشباب می توانست روی سانتر ارسالی کریمی دروازه را باز کند نتوانست به روی پا ضربه ای به توپ بزند تا در دقیقه 43 روی یک موقعیت سخت تر دروازه حریف اماراتی را باز کند. او البته با آن شوت ناگهانی که تیر دروازه الشباب را به لرزه درآورد نشان داد برای گل زدن لازم نیست کیلومترها در زمین بدوید! او البته خودش قبل از این مسابقه خطاب به یکی از هم تیمی هایش گفته بود: «من مهاجم هستم نه قهرمان دو و میدانی!»

 

چه فوتبالي بازي كرد غلام
در تركيب پرسپوليس مقابل الشباب بازي دو سه نفر بيشتر از بقيه به چشم آمده. بدون شك از نمايش جالب علی کریمی و مهرداد پولادي نمي‌توان گذشت. ايمون زايد هم به غير از گلي كه در دقيقه 9 نزد، فوق‌العاده كار كرد اما به غير از اين دو نفر غلامرضا رضايي يكي از بهترين‌هاي تيمش بود. تحرك فراوان غلام در گوش راست تهاجمي تيمش و تاثيرگذاري روي گل اول و چند حمله خطرناك ديگر رضايي را در زمره بازيكنان آماده‌ پرسپوليس قرار داد. رضايي البته يك بار نتوانست از خروج گلر الشباب استفاده كند و ضربه‌اش را بي‌دقت زد اما دوندگي فوق‌العاده و حمل توپ جالب او آنقدر ستودني است كه هيچ مربي حتي كارلوس كروش نمي‌تواند از استفاده از شماره 10 قرمزها چشمپوشي كند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)