مرجع خبری پرسپولیس : آقای گل لیگ برتر ایران از سفارت آلمان در تهران درخواست ویزا کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کریم انصاری فرد که در رقابت نفسگیر با فونیکه سی عنوان آقای گل لیگ یازدهم را به دست آورده بود، برای مذاکره با چند تیم آلمانی از سفارت این کشور درخواست ویزا کرد.

 

ظاهرا انصاری فرد پس از پایان اردوی تیم ملی راهی آلمان می شود تا با چند تیم بوندس لیگا برای فصل آینده مذاکره کند. نکته جالب در این خصوص حضور مدیربرنامه های علی کریمی در متن مذاکرات است.

 

انصاری فرد که فصل گذشته از بورسیا دورتمند پیشنهاد همکاری داشت به خاطر مشکل خروج از کشور نتوانست لژیونر شود اما ظاهرا این بازیکن بزودی به جمع لژیونرها اضافه می شود.

 

الکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد پس از درخشش کاگاوا مهاجم ژاپنی دورتمند در جریان فینال جام حذفی آلمان برای به خدمت گرفتن این بازیکن ابراز تمایل کرده و مسئولان تیم قهرمان بوندس لیگا و جام حذفی آلمان، کریم انصاری فرد را به عنوان یکی از گزینه های جانشینی مهاجم ژاپنی مدنظر دارند.

 

علاوه بر دورتمند، چند تیم دیگر بوندس لیگا هم برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله تیم ملی ایران ابراز تمایل کرده اند.

 

گفتنی است مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش از این برای دریافت رضایتنامه کریم انصاری فرد از باشگاه سایپا حاضر شده بودند 500 میلیون تومان به این تیم پرداخت کنند اما این بازیکن که توسط علی دایی به فوتبال ایران معرفی شد نهایتا قرارداد خود را با سایپا تمدید کرد و موفق به کسب عنوان آقای گل لیگ یازدهم شد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)