مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از عملکرد ایمون زاید، گفت: پرسپولیس باید برای بازی با الاتحاد ساختار دفاعی اش را ترمیم کند.

 

فرشاد پیوس در خصوص پیروزی 3-1 سرخپوشان مقابل الشباب، گفت: در دقایق ابتدایی مسابقه بازیکنان پرسپولیس حریف را دست کم گرفته بودند اما با دریافت گل رفته رفته به بازی مسلط شدند و توانستند یک پیروزی شیرین کسب کنند.

 

 

پیوس با اشاره به بازی مقابل الاتحاد در مرحله بعد اظهار داشت: عیار فنی پرسپولیس در بازی با الاتحاد مشخص می شود، شاگردان دنیزلی قطعا بازی سختی در پیش دارند و نمی توان پیش بینی کرد که کدام تیم به مرحله بعد صعود می کند.

 

مهاجم سابق پرسپولیس با تمجید از عملکرد ایمون زاید، افزود: ایمون زاید یک مهاجم باهوش و فرصت طلب است که با جایگیری مناسب در محوطه جریمه ضربات را به بهترین شکل به سمت دروازه حریف می زند. او مهاجم با درایتی است و می داند باید کجا بایستد یا توپ کجا فرود خواهد آمد.

 

پیوس ادامه داد: زاید مهاجم بی نظیری است و مرا به یاد خودم می اندازد، پروین همیشه از من می خواست در محوطه جریمه حریف یارگیری کنم و عقب نروم، به همین خاطر به راحتی توپ ها را تبدیل به گل می کردم.

 

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از مصاحبه برخی بازیکنان این تیم علیه زاید، گفت: مهاجم نباید بی دلیل خودش را خسته کند، دویدن و جنگیدن بر سر توپ در میانه میدان وظیفه هافبک ها و مدافعین است. به ثمر رساندن زحمات سایر بازیکنان هم وظیفه مهاجم است که زاید به خوبی آن را انجام می دهد.

 

پیوس با اشاره به فیزیک بدنی زاید افزود: از فیزیک بدنی او خیلی خوشم می آید، زاید قدرت بدنی بالایی دارد و هم با سر و هم با هر 2 پا ضربات بسیار خوبی به توپ می زند. این انتقادها کاملا بی اساس، غیرفنی و غیرکارشناسی است و ایمون زاید نشان داده یک مهاجم بی نظیر و بین المللی است.

 

پیوس با تاکید بر ضرورت تمدید قرارداد مهاجم ایرلندی پرسپولیس یادآورد شد: مسئولان باشگاه باید این کار را انجام دهند چرا که حضور این بازیکن در محوطه جریمه حریف برای پرسپولیس تعیین کننده و سرنوشت ساز است، امیدوارم گلزنی های این بازیکن تداوم داشته باشد و پرسپولیس را در ادامه لیگ قهرمانان آسیا به خوبی همراهی کند.

 

فرشاد پیوس در پایان گفت: دنیزلی باید برای موفقیت مقابل الاتحاد، ساختار دفاعی پرسپولیس را ترمیم کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)