مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: با بازیکنانی که در اختیار داریم بهترین تیم را برای مسابقات آماده خواهیم کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کارلوس کی‌روش در پایان تمرین امروز تیم ملی فوتبال در مورد حضور نکونام گفت: نکونام 2 ،3 روز است که در تهران حضور دارد و امروز به اردوی ما ملحق شد.

 

 

وی در مورد حضور خانزاده بازیکن جدید تیم‌ملی گفت: این بازیکن را از تیم زیر 22 سال انتخاب کرده‌ایم و امروز در تمرین شرکت کرد.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا برای اردوی تیم ملی در ترکیه نفرات جدید اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: در حال حاضر چیزی نمی‌دانم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به صعود استقلال، پرسپولیس و سپاهان به دور بعد گفت: از این مضوع بسیار خوشحالم و باید به این 3 تیم تبریک بگویم. امیدوارم در مراحل بعدی هم موفق باشند.

 

کی‌روش در مورد اینکه روز گذشته از عدم حمایت‌ها انتقاد کرده بود و آیا پاسخی در این زمینه گرفته است، عنوان کرد: وظیفه ما این است که با بازیکنانی که در اختیار داریم با آمادگی خوب به مصاف قطر و ازبکستان برویم. نفرات حاضر در اردو بسیار خوب هستند و بهترین تیم ممکن را خواهیم ساخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)