مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از قطع همکاری با منصور ابراهیم زاده، صبح امروز رسول کربکندی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند.

 

* محمدباقر صادقی دروازه بان فصل گذشته ذوب آهن مدعی شد پیشنهاد حضور در پرسپولیس به عنوان دروازه بان اول این تیم را رد کرده است.

 

* مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: علی دایی یکی از گزینه های این باشگاه برای هدایت زردپوشان است اما هیچگونه مذاکره ای میان طرفین انجام نشده است.

 

* جواد نکونام هافبک ایرانی اوساسونا در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارم و می خواهم همچنان در اروپا بازی کنم. نکونام همچنان با بیان اینکه نمی تواند خودش را برای حضور در لیگ ترکیه راضی کند از احتمال ادامه همکاری با اوساسونا سخن کند.

 

* محمدرضا خلعتبری با تکذیب مذاکره اش با مسئولان باشگاه پرسپولیس در دوبی، گفت: با مسئولان پرسپولیس مذاکره نکردم اما اگر تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران بگیرم دوست دارم پیراهن پرسپولیس را بپوشم.

 

* محسن بنگر که طی هفته های گذشته بارها نسبت به حضور در پرسپولیس ابراز تمایل کرده است، مدعی شد از کودکی طرفدار این تیم بوده و دوست دارد فصل آینده با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر شرکت کند.

 

* کریم انصاری فرد آقای گل لیگ یازدهم از سفارت آلمان در ایران درخواست ویزا کرده است. مهاجم سایپا پس از پایان اردوی تیم ملی برای مذاکره با چند باشگاه آلمانی راهی این کشور می شود.

 

* فرزاد آشوبی هافبک تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است، گفت: قراردادم با تراکتورسازی به پایان رسیده و بازیکن آزاد هستم.

 

* قرارداد 15 بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از بازی با سپاهان از چهارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به اتمام می رسد.

 

* ابراهیم قاسمپور سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص مذاکره مسئولان این باشگاه با کانوته مهاجم 35 ساله سویا، گفت: این بازیکن را نمی شناسم و اگر مسئولان باشگاه نسبت به جذب او تمایل دارند ، باید ابتدا برای بررسی شرایط در تمرین مس کرمان حاضر شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)