مرجع خبری پرسپولیس : در حالي كه برخي رسانه‌ها خبرهايي درباره حاشيه‌سازي مشوقين باشگاه پرسپوليس در دوبي منتشر كرده‌اند، اما مشاهدات خبرنگاران ايراني حاضر در دوبي مغاير با اين اخبار است.

 

باشگاه پرسپوليس براي سامان‌دهي تماشاگران ايراني حاضر در امارات براي حمايت از پرسپوليس، حدود 10 نفر از مشوقين خود را به دوبي اعزام كرد.

 

اين مشوقين در جريان ديدار برابر الشباب توانستند به خوبي حدود 5 هزار ايراني كه در استاديوم حضور داشتند را سامان‌دهي كرده و پرسپوليس در شرايط روحي بسيار خوب ديدار برابر الشباب را به پايان برساند.

 

پس از بازي سه شنبه شب رييس كانون هواداران و قائم مقام باشگاه پرسپوليس از اين مشوقين به دليل زحمات‌شان تشكر كردند اما برخي رسانه‌ها از آنچه حاشيه‌سازي اين افراد خواندند، خبر دادند اما خبرنگاران ايراني حاضر در دوبي كه در هتل مشوقين حضور داشتند، با رد چنين اخباري بر تلاش‌هاي آن‌ها براي حمايت از نماينده ايران تاكيد داشتند. مشوقين كه از انتشار چنين اخباري ناراحت بودند، گلايه خود را در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح كردند و از خبرنگاران خواستند آنچه را كه ديده‌اند در رسانه‌هاي خود منتشر كنند.

 

پرسپوليس پس از اينكه به تصميم دنيزلي قرار شد در دوبي بماند، هتل خود را از باشگاه ايرانيان به هتل صوف هتل تغيير داد. بازيكنان تا دوشنبه در اين هتل حضور دارند و به احتمال فراوان تمرين‌هايشان را در زمين چمن ورزشگاه الشباب انجام خواهند داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)