مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که اسامی اعلام شده درباره حضور بازیکنان جدید در این تیم و جدایی برخی نفرات مورد تایید این باشگاه نیست.

 

محمد رویانیان در خصوص برتری 3 بر یک پرسپولیس مقابل الشباب امارات، گفت: جا دارد از بازی غیرتمندانه و جسورانه بازیکنان پرسپولیس در دیدار برابر الشباب امارات تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشم.

 

وی عنوان کرد: دنیزلی در بدو ورود به پرسپولیس به خوبی این تیم را آنالیز کرد. پس از حضور او حواشی‌، جنجال‌ها و فشارهایی بوجود آمد، اما این مربی مقابل آنها ایستادگی ‌کرد و به همین دلیل تشکر ویژه‌ای از سرمربی پرسپولیس دارم. پرسپولیس در بازی‌های آسیایی مخصوصا در خارج از خانه تیمی بود که هواداران دوستش دارند. پرسپولیس واقعی را هواداران در بازی‌های آسیایی ببینند و آن را ارزیابی کنند.

 

وی ادامه داد: ارزیابی من و دنیزلی در خصوص بازیکنان از بازی‌های آسیایی است. در حال حاضر یک بازی حساس، مهم و سرنوشت‌ساز با الاتحاد عربستان داریم. از تک تک هواداران می‌خواهم برای پرسپولیس در سرزمین وحی دعا و آرزوی موفقیت کنند.

 

رویانیان خاطرنشان کرد: به احترام بازیکنان باارزش و برای قدردانی از زحمات آنها و برد غیرتمندانه برابر الشباب ظرف 24 ساعت آینده راهی دبی خواهم شد تا از نزدیک از نفرات تیم تقدیر کنم و حساسیت بازی با الاتحاد را متذکر شوم.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره اسامی منتشره در برخی از رسانه‌ها مبنی بر جدایی و جذب بازیکنان گفت: اسامی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود، به هیچ عنوان صحت ندارد. با توجه به سیاست‌هایی که داریم هیچکدام را تأیید نمی‌کنیم و اسامی که اعلام می‌شود، مورد تایید باشگاه نیست. با نظر دنیزلی در موقع خودش تکلیف همه چیز را روشن می‌کنیم اما اکنون بازی با الاتحاد برای ما بسیار مهم و حیاتی است.

 

وی افزود: با مدیران باشگاه، دنیزلی و علی پروین و کمیته‌ فنی مسائل را در میان خواهیم گذاشت و با توجه به اینکه در مسائل فنی پروین صاحب نظر است، تصمیم‌گیری لازم را با ارزیابی‌ها بسیار منصفانه خواهیم داشت.

 

رویانیان تصریح کرد: عملکرد بازیکنان بخصوص در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌کند که دوست داریم با چه بازیکنی ادامه دهیم و به چه بازیکنانی نیاز نداریم. شایعاتی که وجود دارد غیرقابل تکیه است، هر کسی که در رسانه‌ها اعلام شده قرار است پرسپولیسی شود و یا از این تیم برود، فعلا مورد تایید ما نیست تا وقتی که جلسه‌ برگزار کنیم و به نتیجه برسیم.

 

وی گفت: من از تک تک بازیکنان با غیرت و با شرف پرسپولیس که امسال فشارهای زیادی را تحمل کردند می‌خواهم در بازی مقابل الاتحاد با قوای چند برابر به فکر صعود به مرحله بعدی باشند و خاطره پیروزی برابر الغرافه، الشباب و متوقف کردن الهلال در خانه خود را با یک برد زنده کنند. از بازیکنان می‌خواهم به شایعات در خصوص رفتن و آمدن‌ها توجه‌ نکنند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)